Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 7) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
Dünyadahayat134 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Kim istemez bunu😅😅 çok iyi denemek lazım 1 3 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla Dünyadahayat134 +1 yıl @Kamuran7135 Merhaba evet çalışmak istiyorum Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Numaranızı bırakırsanız detaylı konuşabiliriz Yorumla
walkingeyeliner Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bunu kim istemez ki neden olmasın 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
LMNyk Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl harika olur. ama nasıl olacak ki? 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
wdefneee3 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Keskeee öyle olsa çok isterdm 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
deniz_argan Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Ah keske ama zor bu sartlarda 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
tt1qce Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl olur derim çünkü neden olmasın 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
Haticebys61 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Tabi olmak istiyorum neden olmasın 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
1huysuzvetatlıkadin Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Allah derim 😂 Bana da yer var mı? 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
civcivk Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl merak uyandırıcı bilgim yok 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
gurbetçibiri98 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Olur kabul ederim oturduğum yerde para mı alacağım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Öyle bi yerdeyim zaten 😂
Keşke öyle bir şansım olsa
Kim bilir belki birgün olabilirim
Evet derim herkes evet der
Öyle imkan olsa güzel olur.
Kim istemez bunu😅😅 çok iyi denemek lazım
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
@Kamuran7135 Merhaba evet çalışmak istiyorum
Numaranızı bırakırsanız detaylı konuşabiliriz
Bunu kim istemez ki neden olmasın
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
çok güzel olurdu bence inş nasip olur
Okuduğum bölümle alakasız
nereden bulabilirim böyle iş fırsatlarını?
Çalışmanın her türlüsü yoruyor
harika olur. ama nasıl olacak ki?
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Ne iş yapıcaz peki netten satış mı
Güzel olur ama kendi işimin patronuyum
Keskeee öyle olsa çok isterdm
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Ah keske ama zor bu sartlarda
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
olur derim çünkü neden olmasın
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
evet derm tabiki hatta evet evet evet derim
Güzel olurdu bence kendi isin
Kendi isindeysen peki neden isteyim
Kendi işimi yapmak daha güzel 😀
Ne güzel olurdu hazır işe konmak
Tabi olmak istiyorum neden olmasın
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Çok güzelmiş, çok cazip geliyor insana
Nasıl olacak o acaba biz niye olamıyoruz
Allah derim 😂 Bana da yer var mı?
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Eline sağlık güzel paylaşım olmuş
Öyle bişey var mı ne güzel
merak uyandırıcı bilgim yok
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
güzel bilgiler teşekkürler
Cok iyi derim nasıl olacak peki
Keske boyle bi isim olsaydi
Nerde hocam böyle iş bulmak
İsim var zaten teşekkürler ☺️
Home Office tarzı gibi olur
Çok güzel bazilari icin iyi firsat
Mazik teklifiniz için teşekkür ederim ☺️
Zaten öyleyim. Tavsiye ederim.😄👍💫
güzel olurdu ama almıyım oriflame
Neden olmasin mukemmel...
En güzeli zaten bu... yatmak
Kazancı da iyiyse kim hayır der
Yakında olacam İnşAllah ,
Olur kabul ederim oturduğum yerde para mı alacağım
Kim istemez ki isterim tabi
Nasıl olucak acaba aciklarmisin
Paylaşım için teşekkürler hocam
Hmmm cok iyiymiş denemek lazim
Keşke öyle bir şey olsaaa
Ben kendim Kazanıyorum zaten
Çok güzel olurdu ama imkasız
Çok güzel olurdu ama olmaz
Girişimci ruha sahip insanlar için ideal.
Tabi ki o şekilde para kazanmak isterim
Zaten istediğim işi yapiyorum
Kendi işlerimin patronuyum zaten
Yemede yanında yat derim 😂
Patron olmak kolay değil ki 😅
Keşke öyle olsa ama nerdeee
Harika bir fikir kim istemezkş