Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 5) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bir gun ben de evden caliscam kendi isimin patronu oluxam insallah 0 0 Yorumla
1mrytprkk Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Kendi işimn patronuyum hayallerimi yaşıyorum :)) 0 0 Yorumla
busraunlu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Çok denedim, cevre olmayinca olmuyorrrrrr 0 0 Yorumla
aydan_2 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 39% +1 yıl Güzel olurdu gerçekten. Zaten benim isteğim bh 0 0 Yorumla
Deli_Sorular_Kafamda Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 90% +1 yıl Network Marketing ile mümkün 0 0 Yorumla
Ameli00 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Oriflame eskisi kadar popiler mı bilmiyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Zaten yapıyorum bu işi.. Kazançtan çok kendi ihtiyaçlarım için. 😀 0 0 Yorumla
kendineemüzisyenn Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 59% +1 yıl ek işe ihtiyacım vardı. Bu iyi oldu 0 0 Yorumla
emreJ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 32% +1 yıl Oldum zaten başardım dahası olur mu bilmem 0 0 Yorumla
senidertetmeler0 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl kim istemez ki Oriflame güzel fırsat valla 0 0 Yorumla
bilirkisibiri0 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 89% +1 yıl çevre şart kesinlikle o yüzden zor 0 0 Yorumla
MertCapaTıpFakülte Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Kendi işimi yapıyorum zaten 😉 0 0 Yorumla
Wolf-man Takip Et Guru Yaş: 52 , eic 75% +1 yıl Bu işlerden anlayanlar için iyi bir fırsat 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Güzel olurdu. Teşekürler paylaşım için 0 0 Yorumla
DavidLuizx Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 73% +1 yıl çok isterdim oturduğum yerden para kazanmak 0 0 Yorumla
zamankaybııııı Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Uniye gidek bitsin olcak birşeyler 0 0 Yorumla
Behlül-Haznedar Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Teşekkürler ama kendi işim var zaten. 0 0 Yorumla
06romeo Takip Et Master Yaş: 60 , eic 98% +1 yıl İyiymiş. Ben de yapabilir miyim acaba? 🤗😎 0 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yapması biraz meşagatli o yüzeen çevre gerekir. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Bende oriflame üyeyim çok güzel
Güzel paylaşım teşekkürler
en çok itediğim şiey bu heralde
Günümüzde mümkün artık neden olmasın
kendi işimin patronuyun bebeğim
Denemek lazım tabii ki iyi olabilir
Bir gun ben de evden caliscam kendi isimin patronu oluxam insallah
Kim istemez ki harika olurdu
Çok güzel olmazmiydi yanliz
Anlıyorum
Gerçekten mükemmel
Denemekten ne kaybedebiliriz ki
kolay olmaz oyle olmasi maalesef
Olur derim. Şartlar nedir?
Kimse hayır demez bence :)))
ben yaklaşık 7 senedir öyleyim:)
Kendi işimn patronuyum hayallerimi yaşıyorum :))
keşke oturduğum yerden maas alsam be
Çok denedim, cevre olmayinca olmuyorrrrrr
Sigorta sgk maas akbil yemek var mi
Güzel bir içerik olmuş tebrikler
Güzel olurdu gerçekten. Zaten benim isteğim bh
hayal derim uzak bakalım ne olur ieride
Network Marketing ile mümkün
Aslında ben kendi işimin patronuyum..
Oriflame eskisi kadar popiler mı bilmiyorum
Zaten yapıyorum bu işi.. Kazançtan çok kendi ihtiyaçlarım için. 😀
Allah inşallah bir gün nasip eder
Güzellik Salonu mu işletiyorum
güzel paylaşım olmuş eline sağlık
buna kimse hayır demez bence 😌
Hayır istemem. Kolay bişey değil
Zaten öyle çalışıyorum :)
Ahh keşke nerde o gunlerrr
ek işe ihtiyacım vardı. Bu iyi oldu
Yok ya gerek yok güven meselesi
Oldum zaten başardım dahası olur mu bilmem
Eminim bunu herkes istiyordur
Valla çok isterdim. Keşke olsaydı.
Hali hazırda zaten boss'um.
kim istemez ki Oriflame güzel fırsat valla
Çok iyi olur ya var mı öyle bir iş
Güzel bir paylaşım teşekkürler
çevre şart kesinlikle o yüzden zor
Kendi işimi yapıyorum zaten 😉
Bu işlerden anlayanlar için iyi bir fırsat
Yok kalsın teşekkürler...
Çoğu insanın hayali bence 😊
Güzel olurdu. Teşekürler paylaşım için
çok isterdim oturduğum yerden para kazanmak
Bende kendi işimi kurmak istiyorum
Çalışıyorum zaten teşekkürler.
Uniye gidek bitsin olcak birşeyler
Teşekkürler ama kendi işim var zaten.
Tabiki neden olmasın isterim
Çok faydalı oldu teşekkürler.
Valla üni bi bitsin de gerisi kolay
İyiymiş. Ben de yapabilir miyim acaba? 🤗😎
Keşke öyle bir imkan olsa ama nerde
Yapması biraz meşagatli o yüzeen çevre gerekir.
Teşekkürler güzel bir bence olmuş