Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 4) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
ceylanels Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl oriflame ile hayatımın işini kurdum ve halen devam ediyorum cidden çok güzelsin oriflame. 0 0 Yorumla
eminedlk Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Oriflame ile hayatım değişti resmen güzel iş fırsatları ve harika geçirilen zaman. 0 0 Yorumla
Giz3m1234geldi Takip Et Xper 3 Yaş: 56 +1 yıl Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında. 0 0 Yorumla
EdizDemirBJK Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Evet ancak boyle bir iş yapmak için önce gerekli bilgiye sahip olmak lazım 0 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba biz işin tüm detayını, bilgisini veriyoruz isterseniz sizde öğrenebilir sizde çalışabilirsiniz Yorumla
Aldımkabulettim777 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Gelecek kaygısı yaşayanlar için harika bir iş 0 0 Yorumla
Sehzadesinan55-55 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl kendi işinin patronu olmak herkesin hayali aslında 0 0 Yorumla
gilya0653 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok isterim ben olmasını neden olmasın denemem lazım 0 0 Yorumla
xBigMan Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Ben zaten kendi işimin patronuyum pasa gönlüm nasıl isterse 0 0 Yorumla
Sonsuzluguna35 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Evet ne güzel bi şey kendi isinin patronu olmak 0 0 Yorumla
vildoişibiliyo Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl teyzem oriflime bayisi güzel kazançlar veriyor tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
sariyerlizafer Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Oturduğum yerden para kazanmak gibisi yok nerden bulacağız böyle iş olsa da çalışsak 0 0 Yorumla
Sdn06001 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Neden olmasın. Herkeslet kendi işinin patronu olmak ister 0 0 Yorumla
zuhalgundgd Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl eskiden avondaydı annem artık o da oriflame de çalışıyor ürünleri güzel bakmanızı tavsiye ederim 0 0 Yorumla
muz77 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Çevren varsa olur bu iş yoksa olacağını veya kazandıracağını düşünmüuorum 0 0 Yorumla
Seirkan Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl teklifinizi alayim ona göre degerlendirme yapacagim :) 0 0 Yorumla
isimbulamadım6547 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Güzel bir fikirr aslında herkes kendi ayakları üzerinde durmalı 0 0 Yorumla
yalnizcocuk19 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Ne kadar kazanabilirim ayda? Öğrenciyim harçlığımı çıkarabilirse düşünürüm. 0 0 Yorumla
şairimsi00 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl böyle bir planım var yakın dönemde denemek istiyorum 0 0 Yorumla
cnsrcansu Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Çok güzel bir iş ama zor bayağı çabalamak gerekiyor 0 0 Yorumla
meellooderler Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl tabi ki herkes ister ama nasip diyorum 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kendi işinin patronu olmak diye bir şey yoktur bence tam olarak. illa sizi bağlayan mecburiyet oluşturan şahıslar vardır. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Isterim tabi ama bu devirfe zor gibi duruyor ekonomik şartlardan dolayi sattığımıızı geri alamiyoruzz. 0 0 Yorumla
MissFilozof Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 94% +1 yıl Zaten kendi işimin patronu sayılırım😏 1 0 Yorumla
TalkingAngelaK-Pop Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 80% +1 yıl Tabii olur neden olmasın deneyebilirim 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
m_ayaz Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Herkesin istediği bir iş ama maalesef tabi 1 0 Yorumla
mur_aaat34 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl vallahi çok isterim keşke olsa 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
ParlayanGüness Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 39% +1 yıl Güzelmiş nasıl olacak o acaba 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl İsterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
Herhangibirinsanım Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Oha çok iyi olurdu ama nerdeeee 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Burda🤣 isterseniz birlikte çalışabiliriz Yorumla
meltemmmyvz Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 44% +1 yıl Mükemmel olurdu tabiki böyle bir şey mümkün olsa 1 3 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla meltemmmyvz +1 yıl Tabiki nasıl Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Numaranızı bırakırsanız detaylı anlatabilirim Yorumla
HQKK4B4Z Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 33% +1 yıl Hayalim bu zaten benim nasip olur inşaşlah 0 0 Yorumla
Bunalmaktanbunaldım Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Ben olmak isterim de öğrenciyim olur mu 0 0 Yorumla
Ozan147852 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Olur tabi niye olmasın? Parayı kim verecek? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Peki yapacağımız iş yani görevimiz tam olarak nedir? detaylı bilgi verir misiniz lütfen 0 0 Yorumla
renbilmiyo Takip Et Xper 5 Yaş: 19 , eic 86% +1 yıl Wlla kendi işinin patronu olmak en guzeli 0 0 Yorumla
Sare20 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 53% +1 yıl Güzel aydınlatıcı bilgiler için teşekkürler 0 0 Yorumla
sadistÜye Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 88% +1 yıl Hemen başlayalım derim, nerden başlıyoruz? 0 0 Yorumla
AyArSzKaDıN Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 50% +1 yıl Güzel iş denemek isteyenlere kolay gelsin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
oriflame ile hayatımın işini kurdum ve halen devam ediyorum cidden çok güzelsin oriflame.
Oriflame ile hayatım değişti resmen güzel iş fırsatları ve harika geçirilen zaman.
Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında.
Evet ancak boyle bir iş yapmak için önce gerekli bilgiye sahip olmak lazım
Merhaba biz işin tüm detayını, bilgisini veriyoruz isterseniz sizde öğrenebilir sizde çalışabilirsiniz
Gelecek kaygısı yaşayanlar için harika bir iş
kendi işinin patronu olmak herkesin hayali aslında
tabi ki bende isterdim kendi işimin patronu olmayı
Çok isterim ben olmasını neden olmasın denemem lazım
Ben zaten kendi işimin patronuyum pasa gönlüm nasıl isterse
Evet ne güzel bi şey kendi isinin patronu olmak
teyzem oriflime bayisi güzel kazançlar veriyor tavsiye ederim.
Oturduğum yerden para kazanmak gibisi yok nerden bulacağız böyle iş olsa da çalışsak
Neden olmasın. Herkeslet kendi işinin patronu olmak ister
eskiden avondaydı annem artık o da oriflame de çalışıyor ürünleri güzel bakmanızı tavsiye ederim
Çevren varsa olur bu iş yoksa olacağını veya kazandıracağını düşünmüuorum
teklifinizi alayim ona göre degerlendirme yapacagim :)
Güzel bir fikirr aslında herkes kendi ayakları üzerinde durmalı
Ne kadar kazanabilirim ayda? Öğrenciyim harçlığımı çıkarabilirse düşünürüm.
böyle bir planım var yakın dönemde denemek istiyorum
Çok güzel bir iş ama zor bayağı çabalamak gerekiyor
Benim dolandırıcım var teşekkürler
tabi ki herkes ister ama nasip diyorum
Kendi işinin patronu olmak diye bir şey yoktur bence tam olarak. illa sizi bağlayan mecburiyet oluşturan şahıslar vardır.
Isterim tabi ama bu devirfe zor gibi duruyor ekonomik şartlardan dolayi sattığımıızı geri alamiyoruzz.
Zaten kendi işimin patronu sayılırım😏
Yani işte güzel olurdu her kes ister
Tabii olur neden olmasın deneyebilirim
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Çok iyi bence, güzel olurdu.
Herkesin istediği bir iş ama maalesef tabi
vallahi çok isterim keşke olsa
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Güzelmiş nasıl olacak o acaba
İsterseniz yardımcı olabilirim
Cok isterdimmmmmm ya💐🌺🌷🌼🌹🌻🥀🌸
Çalışmadan para kazanmak daha iyi
Oha çok iyi olurdu ama nerdeeee
Burda🤣 isterseniz birlikte çalışabiliriz
Mükemmel olurdu tabiki böyle bir şey mümkün olsa
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Tabiki nasıl
Numaranızı bırakırsanız detaylı anlatabilirim
Bilgi için teşekkür ederim. Güzel fikir.
Hayalim bu zaten benim nasip olur inşaşlah
Ben olmak isterim de öğrenciyim olur mu
Çok güzel bişey, kafamda ki plan
hayalimdeki is be muazzam harikasin
Olur tabi niye olmasın? Parayı kim verecek?
Peki yapacağımız iş yani görevimiz tam olarak nedir? detaylı bilgi verir misiniz lütfen
Bağımzsız çalışma kendi işin
Evet bencede güzel muthişş
Kendi işinin patronu olmak iyidir :)
Harika fikir bende dahil olabilirmiyim
Ooo supeeeeeermiss 😍😍😍😍
Neden olmasjn ki sonucta kendi işim
Erkekler işin bu biraz daha zor
Wlla kendi işinin patronu olmak en guzeli
Kulağa hoş geliyor... kim istemez ki...
Güzel aydınlatıcı bilgiler için teşekkürler
Zaten kendi işimin patronuyum
Çok isterdim öyle olmasını
Hemen başlayalım derim, nerden başlıyoruz?
Güzel iş denemek isteyenlere kolay gelsin
Henüz hazır hissetmiyorum
O yolda ilerliyorum ben de
Bana uygun değil zaten bir işim var
Ben zaten öyle çalışıyorum :D