Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 3) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
haticesendl Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl arkadaşamın duyumuyla tanıştım ve gerçekten sektörde bir numarasınn birrr. Daha söylenecek çok güzel söz var iyi ki oriflame. 0 0 Yorumla
nerminalnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl istediğim yerde istediğim an istediğim zaman erişimle hayatıma renk ve enerji veren sensin. oriflame iyi ki sen 0 0 Yorumla
meriiimer Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl oriflame yle keşke daha önceden tanışsaydım rahat ve kolay şekilde iş yapıyorum çok teşşekür ederimm 0 0 Yorumla
champboyy Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Türlü türlü baskıları dert etmek yok, diğer çileleri çekmek yok. En temizi kendi işinin sahibi olmak. 0 0 Yorumla
Mgedikli Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl O gün gelene kadar çalışmaya devam. KS kısmında gördüğüm en faydalı bilgilendirmelerden biri olmuş, teşekkürler. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl keske ya cok ıterdm kendi ıstedıgım ısı yapmak 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl kendi işinizi yapmak için bir fırsat değerlendirin derim Yorumla
wb-loader Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl zamanında bende kendi işimin patronu olmuştum. İflas bayrağını çektim şu an 4 tane patronum var :) 0 0 Yorumla
Canemirnur Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Gelecekte öyle bir planım var zaten. Öğretmenlik düşünüyorum. Kendime ait bir yer alıp o yerde çalışacağım 0 0 Yorumla
selengunr Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl kendi işimi kendi evimde rahat ve kolay bir şekilde yapabiliyorum artık 1 0 Yorumla
çiğseem Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Süper olur...🙂kendi işinin patronu gibi denemek isterim 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba size yardımcı olabilirim Yorumla
aura_10191817 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl İsteriz niye istemeyelim. Evde çayımı kahvemi yudumlarken bi yandan da çalışmış olurum. 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
duruxq Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Neden olmasın bence gayet iyi olur denemek lazım 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl İsterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
Aycailgin Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Evden çalısabileceğim bi iş bulsam kendime ve aileme vakit ayırabilirdim iyi olurdu 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl İsterseniz birlikte çalışabiliriz Yorumla
Nilay246 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Evet isterim tabikde kendi işimin patronu olmmak çok daha iyi 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhabalar isterseniz birlikte çalışabiliriz Yorumla
Birşahsiyetişte Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında 1 0 Yorumla
nameleswomannn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bir çok kozmetik markasında üyeliğim var, ama kendime almaktan satış yapamıyorum 😶 1 0 Yorumla
askoyuzkuskoyuz Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Çok güzel bir iş neden olmasın ama baya çabalamak gerekiyor 1 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Çalışmadan hiçbiryerde bir şey elde edilmiyor çaba şart Yorumla
denizlerinatlası Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl umarım olurum bence en iyisi kendi işinin patronu olmak 0 0 Yorumla
Bs1963 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Kendimizi hangi meslekte daha mutlu hissedeceksek onu yapmalıyız ve meslegimi de seviyorum 0 0 Yorumla
Shzmm Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl bilmem. neden olmasın ama gerçi zaten uğraş meselesi 0 0 Yorumla
Kralınızgeldi25 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ben zaten tamda öyle Bi işin patronuyum istediğim gibi hemde 0 0 Yorumla
goodgirlscry Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl İş olursa her yere gideriz ev şart değil önemli olan iş bulabilmek 0 0 Yorumla
Umut0034 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Kim istemez ki kendi işinin patronu olmak herkesin hayali diyelim 0 0 Yorumla
Matmazelüzgün Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Çok güzel aslında. Hem hayattan kopmuyorsun hem işinin başındasın 0 0 Yorumla
Laylommmz73 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl İyi para ama sürdürebilmek yapabilmek bayaa zahmetli olur sanırım 0 0 Yorumla
bilebileladess Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Tamam üye olduktan sonra peki nasıl satış yapacağız çok zor bence 0 0 Yorumla
seckinerdem1 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl bu markada yıllardır var ama ürünlerin fiyatları çoka rtmış 0 0 Yorumla
benyilmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Valla çok iyi olur aslında ya günümüzde patronla filan anlaşmak çok zorr 0 0 Yorumla
melikesecim Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl oriflame ile çok güzel kazanç sağladım ve evimden yaptım işimi çok güzeldi hala devam ediyorum 0 0 Yorumla
pelinkomrc Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl oriflame ile hem türkiyeyi turladım hem de para mı kazandım cidden çok güzel. 0 0 Yorumla
burkiii_3434 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Bilmiyorum, olur mu çok istiyorum kedi işimin patronu olmak ama bir ortaya birikim koymak lazım 0 0 Yorumla
pınarkonsagıı Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl daha önce çok duymuştum 1 ay oldu ve cidden harika hizmetler adlım ve sağladım. 0 0 Yorumla
sedaalbaklarrr Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl oriflame ile günlük hem rutin işlerinizi hem de genel iş yapınızı oluşturabilirsniiz. 0 0 Yorumla
yeldapce Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl oriflame ile evden yapılan iş platfromunun en güzel örneği ciden harika işler yapılıyor. 0 0 Yorumla
selinplr Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl oriflame hayatıma neşe kattı nerdeyse elimin altında tüm işleri yürütüyorum. 0 0 Yorumla
edizsahin Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Olabilir belki ama şu anki ekonomide evde oturmak daha karlı 0 0 Yorumla
İiizmmiirRr Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bu konu hakkın da çalışıyorum ama sektör ne olur bilmiyorum... 0 0 Yorumla
Cıubıfugkddll Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Güzel olur derim kendi işinin patronu olmaakk oofff 10/10 0 0 Yorumla
ykscalisiyorummmm Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Evden çalışmayı istiyorum yazılım bölümü falan yazacağım muhtemelen tercihe 0 0 Yorumla
Fuchen Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Kendi işimin patronu olmak çok cazip geliyor fakat benim için henüz erken 0 0 Yorumla
34semih34 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl kendi işinin patronu olunabilir ama ben kendimden şüpheliyim. 0 0 Yorumla
adeen0 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Güzel reklam bende yattığım yerden para kazanmak isterdim 0 0 Yorumla
Socrates34 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kendi işimin patronu olmayı isterim ama nasıl yapacağım konusunda emin değilim 0 0 Yorumla
luteb1321 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Herkesin hayalidir ama ne yazıkki kimse sahip olamıyor bu rahatlığa 0 0 Yorumla
Ulanhudai_ Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Keşke ama iş yok iş varsa yaparız heryerde çalışmak mülkün temelidir 0 0 Yorumla
BİGülüşüVar Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Keyifli gibi görünüyor ama insanlarla uğraşmak pek bana göre değil. 0 0 Yorumla
blkkaptan Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl ürünler güzel kullanılırbende bazılarını kullandım 0 0 Yorumla
YerimTamam Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Çok güzel görseller paylaşılıyor. İnsanı harekete geçiriyor 0 0 Yorumla
sıkılmısbirkız Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Çok istediğim bir durum. Umarım ileride olur 0 0 Yorumla
asimileolmuşkız Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl hem evde olup hem çalışmak fena fikir sayılmaz 0 0 Yorumla
Onelannnnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 109 +1 yıl Eskiden olsa olurdu şimdilerde etrafımda satabilecegim kimse yok 0 0 Yorumla
furknsanliii Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Olur neden olmasin benim hep kendi işimi kurmak hayalim 0 0 Yorumla
efeler0900 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Olduk da ne oldu Daha fazla calısıp sitres oluyosun 0 0 Yorumla
OmegaComputerEdirne Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl oriflame ın bir parfümü vardı acsendant mı öyle bişi di hala duruyor mu? 0 0 Yorumla
yıldızmedn Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl iş teşviği ve evden çalışmak için çok güzel bir fırsat oriflame ile hayatın tadına var. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
arkadaşamın duyumuyla tanıştım ve gerçekten sektörde bir numarasınn birrr. Daha söylenecek çok güzel söz var iyi ki oriflame.
istediğim yerde istediğim an istediğim zaman erişimle hayatıma renk ve enerji veren sensin. oriflame iyi ki sen
oriflame yle keşke daha önceden tanışsaydım rahat ve kolay şekilde iş yapıyorum çok teşşekür ederimm
Türlü türlü baskıları dert etmek yok, diğer çileleri çekmek yok. En temizi kendi işinin sahibi olmak.
O gün gelene kadar çalışmaya devam. KS kısmında gördüğüm en faydalı bilgilendirmelerden biri olmuş, teşekkürler.
keske ya cok ıterdm kendi ıstedıgım ısı yapmak
kendi işinizi yapmak için bir fırsat değerlendirin derim
zamanında bende kendi işimin patronu olmuştum. İflas bayrağını çektim şu an 4 tane patronum var :)
Gelecekte öyle bir planım var zaten. Öğretmenlik düşünüyorum. Kendime ait bir yer alıp o yerde çalışacağım
kendi işimi kendi evimde rahat ve kolay bir şekilde yapabiliyorum artık
Süper olur...🙂kendi işinin patronu gibi denemek isterim
Merhaba size yardımcı olabilirim
İsteriz niye istemeyelim. Evde çayımı kahvemi yudumlarken bi yandan da çalışmış olurum.
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Neden olmasın bence gayet iyi olur denemek lazım
İsterseniz yardımcı olabilirim
Evden çalısabileceğim bi iş bulsam kendime ve aileme vakit ayırabilirdim iyi olurdu
İsterseniz birlikte çalışabiliriz
Evet isterim tabikde kendi işimin patronu olmmak çok daha iyi
Merhabalar isterseniz birlikte çalışabiliriz
işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında
Bir çok kozmetik markasında üyeliğim var, ama kendime almaktan satış yapamıyorum 😶
Çok güzel bir iş neden olmasın ama baya çabalamak gerekiyor
Çalışmadan hiçbiryerde bir şey elde edilmiyor çaba şart
çok isterdim nasıl yapacağız bunu
umarım olurum bence en iyisi kendi işinin patronu olmak
Kendimizi hangi meslekte daha mutlu hissedeceksek onu yapmalıyız ve meslegimi de seviyorum
Kendi işimi kurarsam çalışanlarımı asla sıkmam
bilmem. neden olmasın ama gerçi zaten uğraş meselesi
Ben zaten tamda öyle Bi işin patronuyum istediğim gibi hemde
İş olursa her yere gideriz ev şart değil önemli olan iş bulabilmek
Kim istemez ki kendi işinin patronu olmak herkesin hayali diyelim
Çok güzel aslında. Hem hayattan kopmuyorsun hem işinin başındasın
Boyle bir meslek mi var çok isterim keske olsa
İyi para ama sürdürebilmek yapabilmek bayaa zahmetli olur sanırım
Tamam üye olduktan sonra peki nasıl satış yapacağız çok zor bence
bu markada yıllardır var ama ürünlerin fiyatları çoka rtmış
Valla çok iyi olur aslında ya günümüzde patronla filan anlaşmak çok zorr
oriflame ile çok güzel kazanç sağladım ve evimden yaptım işimi çok güzeldi hala devam ediyorum
oriflame ile hem türkiyeyi turladım hem de para mı kazandım cidden çok güzel.
Bilmiyorum, olur mu çok istiyorum kedi işimin patronu olmak ama bir ortaya birikim koymak lazım
daha önce çok duymuştum 1 ay oldu ve cidden harika hizmetler adlım ve sağladım.
oriflame ile günlük hem rutin işlerinizi hem de genel iş yapınızı oluşturabilirsniiz.
oriflame ile evden yapılan iş platfromunun en güzel örneği ciden harika işler yapılıyor.
oriflame hayatıma neşe kattı nerdeyse elimin altında tüm işleri yürütüyorum.
Olabilir belki ama şu anki ekonomide evde oturmak daha karlı
Bu konu hakkın da çalışıyorum ama sektör ne olur bilmiyorum...
Güzel olur derim kendi işinin patronu olmaakk oofff 10/10
Evden çalışmayı istiyorum yazılım bölümü falan yazacağım muhtemelen tercihe
Kendi işimin patronu olmak çok cazip geliyor fakat benim için henüz erken
kendi işinin patronu olunabilir ama ben kendimden şüpheliyim.
Güzel reklam bende yattığım yerden para kazanmak isterdim
Kendi işimin patronu olmayı isterim ama nasıl yapacağım konusunda emin değilim
Herkesin hayalidir ama ne yazıkki kimse sahip olamıyor bu rahatlığa
Keşke ama iş yok iş varsa yaparız heryerde çalışmak mülkün temelidir
Keyifli gibi görünüyor ama insanlarla uğraşmak pek bana göre değil.
ürünler güzel kullanılırbende bazılarını kullandım
Bilgi için teşekkür ederim. Güzel bir proje olmuş
Çok güzel görseller paylaşılıyor. İnsanı harekete geçiriyor
Çok istediğim bir durum. Umarım ileride olur
Mükemmel bir fikir olarak görünüyor deneyeceğim.
hem evde olup hem çalışmak fena fikir sayılmaz
Eskiden olsa olurdu şimdilerde etrafımda satabilecegim kimse yok
Olur neden olmasin benim hep kendi işimi kurmak hayalim
Olduk da ne oldu
Daha fazla calısıp sitres oluyosun
oriflame ın bir parfümü vardı acsendant mı öyle bişi di hala duruyor mu?
iş teşviği ve evden çalışmak için çok güzel bir fırsat oriflame ile hayatın tadına var.