Kesinlikle ister evden isterseniz bir deniz kenarında kahvenizi yudumlarken isterseniz benim gibi başka bir ülkede gezerken bile bu işte çalışabilirsiniz
Merhaba bizim işimizde tam tersi aslında çevre işi değil çevre edinme işi güven kısmına gelince başardığınızda inanın o güven fazlasıyla ortaya çıkıyor
Kendimi gelistirdigim bir is ve kendi isimin patronuyum. Bir ekip isi oldugu icin kazanirken kazandiriyorum ve bu guzel bi his. Calisma saatimi belirliyorum ve planli programli calisabiliyorum kendime vakit ayirabiliyorum.
Oriflame ile hayatımda en büyük yer olduğunu fark ettim. Çaışma ortamım ve ben başka kimse yok ha bide arada kahvem oluyor. İyi ki oriflameyi tanımışım.
Oriflame gerçekten benim elimden tuttu desem yeridir. İçimdeki tüm yetenekleri ortay çıkardı ve hayalim olan evden çalışıp kendi işimin patornu olma hayalini yaşattı. Oriflame harikasın.
hiç unutmuyom 8. sınıfta teknoloji tasarım dersiydi hoca logo şirket marka filan yaptırmıştı bizde diyodukki "artık ilerde dünyaya yön veririz şirket bile açtık diye"
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Maalesef bu işler için ortamın olması lazım ya
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Böyle bahsettiğiniz gibi kolay olmuyor maalesef bu işler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Amann almimm sagolunn.. ben isime gider gelirim 8 saat yeter bana🤪
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İlginç ve heyecan verici bir başlangıç denenebilir
Abi kendi işimi yapmak tercihimdir milletin işini yapıp millete kazandırmak yerine kendi işimi yapıp kendime kazandırsam daha güzel yerlere varacağımı düşünüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında 🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında
Bende öncesinde yapmıştım bu oriflame direktörü olmuştum ürünleri harika ama satmak sıkıntı çevren olacak ağzın iyi laf yapacak ve alım gücü yüksek bir yerde yapacaksın bu işi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Çok iyi bir fırsat değerlendirmek isteyenler için tabi
İnsanın sevdiği bir işi yapması kadar güzel bir şey yok
Patron olmaya falan niyetim yok böyle gayet iyiyim
Elbet bir gün be usta, keser döner sap döner :)
Bu sektörde olmasada bende kendi işim için çabalıyorum
istedigim işi yapıyorum ama yapmasam isterdim :D
Kim istemez ki. Evdesin bir gram yorgunluk yok. Dert yok tasa yok.
Kesinlikle ister evden isterseniz bir deniz kenarında kahvenizi yudumlarken isterseniz benim gibi başka bir ülkede gezerken bile bu işte çalışabilirsiniz
Benimde hayalim kendi işimi kurmak umarım bir gün bunu başararırım
Zamanla olacak bunun için uğraşıyorum çaba sarf ediyorum
Kızlar burdan ekmek çıkar değerlendirin.
Gelişin geliştirin.
Sloganımı da çalmayın.
Güzel bir yazı olmuş, herkes ayakları üzerinde durabilmelii
Gercekten işe yarar mı oturduğumuz yerden para kazanmayı kim istemez kii 💸
Denedim lisede satamadım pansiyonda kalan kızlar iyi satış yapıyorlar
Öyle bir işe ihtiyacım var ama nasıl olacak iştr orası var
İsterseniz işimizin tüm detaylarını öğretebilir sizinde kazanmanızı sağlayabiliriz
Bana göre değil yazılanlar ama payşalım çok başarılı :)
Herkes ister ki direk hayırlı olsun avans alalım önden bide 🙄
Kendi işinin patronu olmak için güzel bilgiler için teşekkürler
Keşke öyle bir işim olsa Oriflame hiç kullanmadım göz atarım bir ara
İsterseniz hem işimizin detaylarını hem ürünlerimizi hemde kampanyaları sizinle paylaşabilirim
ya böyle bir şey varsa neden ben hala issizim
eskiden farklı forumalda dolanıyordum şimdi ise oriflame ile gerçekten hayatı buldum hem para hem zaman kazanıyorumm.
Oriflame ile gerçekten harika bir firma hem iş hem gezme. Gerçekten uzun zamandır aradığım bir firmaymışta benim haberim yok.
Böylesi bi iş herkesin hayali olabilir kim hayır diyebilir ki. Ama işte çevren geniş olmalı ve kendine olan güvenin de.
Merhaba bizim işimizde tam tersi aslında çevre işi değil çevre edinme işi güven kısmına gelince başardığınızda inanın o güven fazlasıyla ortaya çıkıyor
Kendimi gelistirdigim bir is ve kendi isimin patronuyum. Bir ekip isi oldugu icin kazanirken kazandiriyorum ve bu guzel bi his. Calisma saatimi belirliyorum ve planli programli calisabiliyorum kendime vakit ayirabiliyorum.
Oriflame ürünlerini üyelikle kendiniz kullanıp distribitoluk ile satış yapabilirsiniz
Gerçekten çok güzel bir sistem oriflame ile keşke daha önce tanışşsaydım çok harikasın oriflame.
Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında
Benim işim var pazarlama yapanlarin gözü açılıyor kendilerini gelistiriyorlar. Bence faydalı bir iş olur
annem yüzünden istediğim mesleğe sahip olamadım diye kaç kere buna benzer ilanlara başvurdum ama olmuyorsa olmuyordur
Ne yapayım istediğim kariyer olmuyorsa bari şansımı deniyim dedim ama olmuyorrr
Oriflame ile hayatımda en büyük yer olduğunu fark ettim. Çaışma ortamım ve ben başka kimse yok ha bide arada kahvem oluyor. İyi ki oriflameyi tanımışım.
Aynen öyle
Oriflame gerçekten benim elimden tuttu desem yeridir. İçimdeki tüm yetenekleri ortay çıkardı ve hayalim olan evden çalışıp kendi işimin patornu olma hayalini yaşattı. Oriflame harikasın.
Ev hanımları, dışarıda çalışamayanlar deneyebilir
çok güzel bir çalışma ortamı var. Tek kelime ile kocaman harflerle HARİKAAA minicik Bi testler geldi keşke biraz büyük olsaydı demeden edemedim.
Kendi işimin patronu olmak ki en büyük hedefim
hiç unutmuyom 8. sınıfta teknoloji tasarım dersiydi hoca logo şirket marka filan yaptırmıştı bizde diyodukki "artık ilerde dünyaya yön veririz şirket bile açtık diye"
Maalesef bu işler için ortamın olması lazım ya
Böyle bahsettiğiniz gibi kolay olmuyor maalesef bu işler.
Amann almimm sagolunn.. ben isime gider gelirim 8 saat yeter bana🤪
İlginç ve heyecan verici bir başlangıç denenebilir
Abi kendi işimi yapmak tercihimdir milletin işini yapıp millete kazandırmak yerine kendi işimi yapıp kendime kazandırsam daha güzel yerlere varacağımı düşünüyorum
Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında 🤣
Kendi işimin patronu olcam bi gün ama kim bilir kaç yaşında
Bende öncesinde yapmıştım bu oriflame direktörü olmuştum ürünleri harika ama satmak sıkıntı çevren olacak ağzın iyi laf yapacak ve alım gücü yüksek bir yerde yapacaksın bu işi
Oriflame ile hem çalışma hemde gezme işlerimi aynı anda yapabiliyorum sen harikasın oriflame.
oriflame'i duymuştum. bayilik veriyor bu sayede güzel kar elde ediliyormuş, denenebilir
Merhabalar yardımcı olabilirim
Bir kaç arkadaşımdan duydum ama fırsat olmamıştı ama şuandan itiabren işleri hızlandırıp bende oriflameci olucam.
Sizi aramızda görmeyi çok isteriz şimdiden hoş geldiniz
Ben bir coderim ve kendi işimin patronuyum diyebiliriz. Evde istediğim saatte istediğim zaman uyanıp istediğim zaman projemi kodlayabiliyorum.
İstediğim yerde istediğim saate çalışmak tabikide çok güzel olur hem kendime zaman ayırırım hem sosyal hayatım daha düzenli olur
Sizide aramızda görmeyi çok isteriz
Çok güzel bir yazı olmuş umarım faydası olur bazılarına
O şekilde çalışıyorum zaten
Yaşarken çalışıyorum
Şu an ki yaptigim iş de işte tam bu şekilde. Güzel bir tarz
Olurdu ancak artık çok geç. Pandemide uzaktan eğitim güzeldi. Ancak bir süre sonra evde olmak sıkıcı oluyor.
Isterdim de nerden bulucam kimse gelipte burada böyle bi iş vae demiyo uhuhuhu
bana çok mantıklı geldi insan bence de kendi işinin patronu olmayı bu devirde sonuna kadar hakediyor.
Oriflame yeni bir şey değil, yıllardır var. Evler de hanımlar Allah için çok ta ilgi gösteriyorlar. Ama bana göre bir şey değil...
orıflame ile evden sürekli bir iş düzeni ile harikalar yaratıyorum. Rahat ek gelir, kendi kazancını bekirlemek, seminerleri ve tatilleri
Oriflame kataloktan satış gayet rahat, stressiz kendi işinizin patronu olmanın verdiği güvenle hareket edeceğiniz bir iş
Cidden hakkını veren bir firma arkadaşın annesi memurluğu bıraktı oriflame girdi belkide 10yılda kazanacağını 1 2 ayda kazandı.
Aslında bende böyle bir işe girişmek istiyorum. Ancak önce üniversite sınavlarımı ve bu yoğun günlerimi atlatmalıyım.
Gerçekten kazancı vs iyi herşeyden indirimli faydalanabiliyorsunOriflame ile işimin zirvesine kadar geldim.
oriflame ile hayatın tadını çıkararak çalışmak kanımda var. gerçekten bu işi daha önce neden yapmadığımı sorguladım.