Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 10) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Güzel duruyor denenebilir
şu an kpss çalışıyorum. Benim için zor.
Super olur tabikii. Supeee
Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Bence gayet keyifli olur.
zor iş para kazanmakta zor burdan bence :)
Çevren olması lazım tek başına olmaz
Türkiyede zor böyle meslek
Çok güzel bi olayyyyy homeoffice
İstemeyenin akıl sağlığından şüphe duyarım
Tabikide isterim ama işimi seviyorum
Kim istemez ki söyle hemen başlayalım
Kendi işimin patronuyum zaten
Kendi işimi yapıyorum, mutluyum.
Öyle bir şey varsa hemen yapalım
süper olurdu.. Bakacağım teşekkürler
Mukkemel olurdu ama pek mumkun degil gibi
Otirdugum yerden yapacam🤣🤣🤣
Sahane fikir teşekkürler paylaşım içinnn
nasip kısmet bakalım umarım
Harika fikir, detaylara bakıyorum
Cok iyi bi fikir olarak buluyorum
Denemek gerekir hayırlısı
harika olur derim harika bir sey
mükemmel olur derim.. kim istemez..
Allah derim, ne diyecegim
Her zaman
herkes ister
Tabiki
Daha önce yapmıştım bu işi iyidir
O zaman herkes yapar böyle iş varsa
Harika olurdu derim ne diyim
Evden çalışarak zengin olunmaz
Güzel olurdu ama işte ofofof
Keşke böyle bir şansım olsa, kim istemez.
Keşkeeee belki bir günn. Neden olmasın
Olur derim tabi ki jahagaha
Oriflame ürünleri güzel oluyor
Çok zor bence çunku iş kurmak kolay değil
Ne diyim ne dememi istersin 😂
süper! bilgilendirme için teşekkür ederim
Zaman uygunsa harika olur
Keşke olsa ama yakında olcak
doğrusu kim istemez ki bunu
Birgün bende kendi isimin patronu olacagim
Bilgi için teşekkür ederim.
şu an o pozisyonda gibiyim