Mezuna kaldım psikolojim bozuldu lütfen bana yol gösterin :( ?

Sabahtan beri gözümde yaş kalmadı. Sınava 1 senedir çalışıyorum, sabrettim sürekli gitmek için çok sabrettim. Sonuç hüsran 231 almışım ve ben 2 yıllık okumak istemiyorum. Yıllarca babamın baskısını çektim herşeye tamam dedim, annem deseniz çok sinirli bir kadın sürekli suyuna gitmeye çalışıyorum heryere sepet gibi beni götürüyor.2 seneliğe babamın parasıyla gitmek istemiyorum yine aynı hayatı yaşıcam çünkü. Mezuna kaldım hergün ağlıyorum, dolaptaki tüm kitapları kaldırmıştım kazanıcam diye. Ben bu psikolojiyle nasıl yaşıcam?
2 senedir çıktığım çok sevdiğim bir çocuk var şimdi ondan ayrılmak zorunda mıyım? Lütfen bana bir yol gösterin ben şimdi napıcam ya seneyede çok çalıştığım halde kazanamazsam :((
Mezuna kaldım psikolojim bozuldu lütfen bana yol gösterin :( ?
Cevapla