Sabahtan beri gözümde yaş kalmadı. Sınava 1 senedir çalışıyorum, sabrettim sürekli gitmek için çok sabrettim. Sonuç hüsran 231 almışım ve ben 2 yıllık okumak istemiyorum. Yıllarca babamın baskısını çektim herşeye tamam dedim, annem deseniz çok sinirli bir kadın sürekli suyuna gitmeye çalışıyorum heryere sepet gibi beni götürüyor.2 seneliğe babamın parasıyla gitmek istemiyorum yine aynı hayatı yaşıcam çünkü. Mezuna kaldım hergün ağlıyorum, dolaptaki tüm kitapları kaldırmıştım kazanıcam diye. Ben bu psikolojiyle nasıl yaşıcam?
2 senedir çıktığım çok sevdiğim bir çocuk var şimdi ondan ayrılmak zorunda mıyım? Lütfen bana bir yol gösterin ben şimdi napıcam ya seneyede çok çalıştığım halde kazanamazsam :((
2 senedir çıktığım çok sevdiğim bir çocuk var şimdi ondan ayrılmak zorunda mıyım? Lütfen bana bir yol gösterin ben şimdi napıcam ya seneyede çok çalıştığım halde kazanamazsam :((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar