• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

YKS 2018 sonuçları açıklandı. Puanınız kaç ve kaç binde sıralamanız?

Renalzey
Renalzey Takip Et
Guru Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor
Evet bakalım planlar nerler? İstediğiniz bölüme yerleşebiliyor musunuz yoksa bir sene daha mı hazırlanacaksınız?
YKS 2018 sonuçları açıklandı. Puanınız kaç ve kaç binde sıralamanız?
YKS 2018 sonuçları açıklandı. Puanınız kaç ve kaç binde sıralamanız?
Cevapla
Bölüm Soruları YKS Soruları Puan Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • thehalfdevil
    thehalfdevil Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 73%
    +1 yıl

    O kadar kötü ki atlatmak için ağzımda mantar bir tıpayla, tarayıcımdan vpn'i açıp, girişinde yetişkinler için yazan sitelerde bütün bir günümü geçirdim. Pardon hala geçiriyorum ama sıkıcı artık.

    2
    8 Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      İnsan ne ypacağını bilemiyor

      Yorumla
    • thehalfdevil
      thehalfdevil
      +1 yıl

      @betamila Ne demezsin, umarım tek başıma üstesinden gelebilirim.

      Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      Bence o kadar kendini mahvetme haytın sonu değil

      Yorumla
    • thehalfdevil
      thehalfdevil
      +1 yıl

      @betamila Evet aslında sonu. Benden büyük olduğun için kolayca anlayabilirsin. Bazı insanlar için hayat çok sıkıcı. Ya dünya bana göre değil ya da ben dünyaya göre değilim. Neyse güzel teselli için minnetlerimi sunuyorum.

      Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      Büyük değilim bnde aynı yaştayım seninke

      Yorumla
    • thehalfdevil
      thehalfdevil
      +1 yıl

      @betamila O zaman daha iyi. Saf ve duygusal bir empati yapabilirsin. Bir şeye ihtiyacın olursa mesaj at.

      Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      Profil kapalı

      Yorumla
    • thehalfdevil
      thehalfdevil
      +1 yıl

      @betamila İcabına bakarım.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    472 almışım herşeyin hayırlısı istediğim olmadı ama bilmiyorum :/

    0
    1 Yorumla
    • Renalzey
      Renalzey
      +1 yıl

      Git intihar et çok köt

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Okul puanım eklenmeden e. a 110 bindeyim puan eklenince 140 bindeyim bir insanı okul puanı bu kadar geriye atmamalı :( çok mu kötü ya hangi bölümleri yazabilirim hiçbir bilgim yok

    0
    2 Yorumla
    • stressu
      stressu
      +1 yıl

      Okul puanın kaç? Bide okul puanını 4 yıla göre mi son yıla göre mi veriyorlar?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @stressu 4 yıl diye biliyorum 61,4 okul puanım

      Yorumla
  • blueveronica
    blueveronica Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    600bindeyim ve 240 dilencilikler arası ilişkiler istiyorum

    6
    1 Yorumla
    • Squallss
      Squallss
      +1 yıl

      ahahaha :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

30

Cevap

34

Cevap

  • MİKAYLA
    MİKAYLA Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben sınava öylesine girmiştim. Zaten üniversite de okuyorum. Ama durum içler acısı. İnsanların hayatıyla bu kadar oynamamalılar bence. Yeni sistem getirdiler sınavı katlettiler. Bu sene bir yere yerleşen çok az olacak ondan eminim.

    2
    7 Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      Sınav sistemi ne kadar değişse de ne kadar zor olsa da sıralama 1 den başlar. Ayrıca yapanlar da aynı eğitimi alıyor. Ki kimse yapamıyorsa da yine ona göre sıralama oluyor.

      Yorumla
    • hayalllllllet
      hayalllllllet
      +1 yıl

      Sorular alışılmışın dışındaydı sınav sistemi ne kadar değişsse de diye bir cümle kurmak vicdansızlık

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @hayalllllllet Sorular o kadar farklı ise zaten kimse yapmamıştır, bu durumda az netle ve puanla dahi iyi bir sıralama gelmiştir, kastettiğim şey bu.

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      *yapamamıştır

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @hayalllllllet Benim zamanımda da LGS OKS olmuştu, ÖSS ise YGS ve LYS olmuştu. Sırf sitem değişti diye sıralamalar ya da yüzdelik dilimler değişmiyor, puanlar değişir ancak.

      Yorumla
    • hayalllllllet
      hayalllllllet
      +1 yıl

      Aynen bende puan bölümünden bahsetmiştim ouan türleri birleşince diye :) aynı şeyi söylüyormuşuuuz anladım

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @hayalllllllet Aynen puanlar değişir, ona hiç bakmamak lazım. Önemli olan girilen dilim ve sıralamadır. Umarım herkes istediği yeri kazanır :)

      Yorumla
  • ask11harflidir
    ask11harflidir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    6 sene olmuş mezun olalı liseden. Hali hazırda 3 yıldırda çalışıyorum devlette. Öylesine girdim sayısalda 25 bindeyim. Matematik mühendisliği okuyordum üniversitede.

    1
    0 Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Sınava öylesine girdim ama keşke mezuna kalsam dedim, benim bilgilerim ve çalışma stilime göre sorular vardı hep.

    2
    2 Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      Sonuç olarak okuyor musunuz

      Yorumla
    • _aeternitas_
      _aeternitas_
      +1 yıl

      @betamila Okulum vardı

      Yorumla
  • Papatyalarsevsin
    Papatyalarsevsin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl

    barajı geçemeyen ben içler acısı durumum :D sadece gülüyorum yani halime pes ettim ama bacım girmeyecem bir daha bu ne ya git gide zorlaşıyor düşünen yok ne kadar zor sorarsak o kadar iyi

    0
    1 Yorumla
    • romantik_bey
      romantik_bey
      +1 yıl

      Yalnız değilsn:))

      Yorumla
  • Aytenmaraslioglu
    Aytenmaraslioglu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 35%
    +1 yıl

    Girmedim ki. girseydim zaten haberlerde beni verecekti. "Çalışmadan 1. olan güzel ve zeki kız" diye benden bahsedeceklerdi.

    1
    0 Yorumla
  • draxon
    draxon Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl

    Ben o işleri geçeli 8 yıl oldu ama kardelim girmişti bu sene sayısaldan 42binde bakalım. İstediği yer gelmeyebilir.

    0
    0 Yorumla
  • BryanHawk
    BryanHawk Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.

    Sayısalım 270 k geldi.
    Meslek lisesi çıkışlı olduğum için mtok okuyacağım. ek puanla 4 k ya kadar düşüyor sıralamam.

    0
    2 Yorumla
    • saturnx
      saturnx
      +1 yıl

      ek puan ne nasıl o kadar düşüyor

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      @saturnx bende anlam veremedim açıkçası.
      Meslek liselilerin seçebileceği mtok bölümleri var. ayrı kontenjan açılıyor sadece onlar için. benim puanımda meslek liselilerine göre fazla yüksek olduğu için :)
      Geçen senelerde Selçuk teknoloji fak. pc mühendisliği 150-200 k ile almış son 5 sene için durum bu civarlarda

      Yorumla
  • Birisi98
    Birisi98 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 41%
    +1 yıl

    Geçen sene bizdw yaşadık ve atlattık sonuç olarak Allah kolaylık versin sıkıntılı bir dönem çünkü hayırlısı hakkınızda

    0
    0 Yorumla
  • teachersena
    teachersena Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 72%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 519 cevap paylaştı.

    Üniversiteye gittiğim halde sınava girdim okul puanı kirildigindan berbat bir sıralama geldi keske mezuna kalıp calissaydin

    0
    18 Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Calissaydim çok pişmanım c alismadigim için

      Yorumla
    • 1su1234
      1su1234
      +1 yıl

      Ben bu yıl girdim mezuna kalmayı düşünüyorum sence mezuna kalmak mantıklı mı şimdi sen böyle diyince

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Mezuna kalmak daha mantıklı hayalin olmayan bölüme gitmektense az daha çalış hayalini gerceklestir

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Okul puanı beni 10 k öne attı sadece :/

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Okul puanına bel bağlamayın :)

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Beni 64k geri attı

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Aman okul puanı uzak dursun diyesi geliyor insanın :D böyle gelecekse hiç gelmesin değil mi :DD

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Öyle ya valla okul puanı yüzünden 64 bin geri atıldım bir daha da bu sınava girmem

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Bu sene normalden fazla adam girdi onunda etkisi var. mezunlardan ozellikle.
      Gelecek sene daha fazla kişi girecek kotu geçtiği icin. nerden baksan yarısı baraj altı kaldı çünkü. isiniz zor zaten girecekseniz.

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Evet bende üniversite okuduğum halde girdim seneye girecek olanların işi zor

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Kafadan 3 milyon say o sınava girecekleri :D

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      😀😀zor valla

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Bu ülkede eğitim alıp doğru düzgün meslek sahibi olabilmek zor iş

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      İki tarafta sıkıntılı.. 1 milyon insan barajı geçememiş. sacma geliyor bu bana

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Ülkemizin gençleri yeteri kadar çalışkan değil doğal olarak baraj geçmeye seviyeleri yetmiyor

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Aynen. bunun için uygun olan egitim sistemi neyse o gerekiyor

      Yorumla
    • Forky
      Forky
      +1 yıl

      Bu sene calisabilecegim kadarını çalışanların gelecek sene çalışacağım tüm gayret derseniz bir daha hazırlandım yoksa benzer birşey yaparsiniz

      Yorumla
    • teachersena
      teachersena
      +1 yıl

      Evet ya iyi bir temel yoksa ne kadar calisirsan çalış fayda etmez kapasite bellidir

      Yorumla
  • Plütonik
    Plütonik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl

    500bine girdim. Önemli olan katılmaktı.
    Bedava ÖSYM kalemi yanıma kar kaldı <3

    1
    8 Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Bedava değil ki sınav ücreti var

      Yorumla
    • Amedia
      Amedia
      +1 yıl

      @Articuno yaziik

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      O kadar para versem ve 500bin olsam kahrımdan ağlardım :D

      Yorumla
    • Plütonik
      Plütonik
      +1 yıl

      @Articuno ciddiye alacak adam mısın sen?

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Yav he he :D

      Yorumla
    • Plütonik
      Plütonik
      +1 yıl

      @Articuno 😒

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      :) :D

      Yorumla
    • Amedia
      Amedia
      +1 yıl

      @Articuno bro saskinim😁

      Yorumla
  • reısaga_55
    reısaga_55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    2022 2023 e göre zordu gine puan fazla gelse sıralama 1000 olsa 900 850 olsa yeterli

    0
    0 Yorumla
  • yatyatuyu
    yatyatuyu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 61%
    +1 yıl

    Tyt sadece 314.7 puan, 318313 sıralama. Zaten önlisans için yetiyor, çok bile 🤗

    0
    0 Yorumla
  • tarçıncan
    tarçıncan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben girmedim sınava. Yaşlandım sanırım ya 😅 Üniversiteyi kazandığım yıl 90 bindeydim.

    0
    0 Yorumla
  • cikilet
    cikilet Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    YTÜ mimarlık ya da makine mühendisliği kısmetse 27k Dayım buna da şükür

    0
    11 Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      İTÜ DEnizcilik Fakültesi Güverte Bölümüne gir. Okul bitince işin hazır.4 bin dolar aylıkla işe başlarsın

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @Rayan2 Çalışma şartları zor ama, sefere çıkmak kolay mı? Kaptan olan yakınımdan biliyorum düzenli bir hayatları olmuyor. O yüzden evlenemedi bile.

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @cikilet Tebrikler.
      Ben tıp, eczacılık, diş hekimliğini de bir düşün derim.

      Yorumla
    • cikilet
      cikilet
      +1 yıl

      Tıp gelmiyor diş hekimliği de devlette okumak istiyorum eczacılık da istemiyorum

      Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      @Tembelşahıs Kazanacağın parayı düşün. 10 yılda 500 bin dolar biriktirirsin. Bu parayı hiç bir meslekte biriktiremezsin.

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @Rayan2 Her şey para değildir. Çalışma şartları ağır oluyor. 6-8 ay kara yüzü görmüyorlar. 3-5 yıl para biriktireyiöim bırakayım mesleği de olmuyor. Benim tanıdığım da öyle diye girmişti şu anda 40 yaşını geçmiş durumda ama bırakmayı düşünmüyor. 6-8 ay kara yüzü görmeyeyim, sefere çıkmadığım zamanlarda krallar gibi yaşarım diyorsa kişi evet güzel bir seçenek. Ama dediğim gibi özellikle kadınlar için evlilik, aile kurma konusunda sıkıntılı bir meslek.

      Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      @Tembelşahıs Vallahi karar sizin. Ben yurt dışından 15 gün önce gelseydim o zamanki adı Yüksek Denizcilik Okuluna girecektim. Kısmet olmadı. Oğlum kazandı.1 sene okudu. Ben bu mesleği yapmayacağım dedi. Bıraktı okulu. Artıları da var eksileride var.

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @cikilet Sıralamalarını sen daha iyi bilirsin ama gelme ihtimali biraz dahi varsa yaz.
      Eczacılık getirilen düzenlemeden sonra eskisi kadar iyi olmasa da bir eczane açabilirsen gerek çalışma şartları gerekse kazancı bakımından çok iyi. Bence biraz da mezun olduktan sonraki çalışma şartları ve kazançlarına bak. Şimdiki aklım olsaydı ben eczacılık okurdum.
      Umarım gönlüne göre bir yer gelir. :)

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Sen bu boş beleş insanları dinleme kardeşim. İstediğin sevdiğin ve çalışma şartları iyi olan mesleğe yönel.
      Kadınlar için çalışma şartları açısından elektrik mühendisliğini tavsiye ederim. Ben de Yıldız Teknik Üniversitesi'nde Elektrik Mühendisliği okuyorum İstanbul'da. İstanbul şehrinde mühendislik okumak bir ayrıcalıktır, elektrik mühendisliğinin çalışma şartları makine mühendisine göre çok daha kolay. Kadınlar için gerçekten çok harika bir meslek. Maaşı da 2-3 sene içerisinde çok rahatlıkla 7-8 bin TL oluyor, %100 iş garantisi olan tek mühendislik bölümü. Eğer düşünürsen bu konuda yardımcı olabilirim.

      Yorumla
    • Tembelşahıs
      Tembelşahıs
      +1 yıl

      @Articuno Boş beleş insanlar derken?
      Sizi saygılı olmaya davet ediyorum.
      Ayrıca sizin söylediğiniz benim söylediğimden farklı değil. Ben de çalışma koşulları ve kazançlarına bakmasını söyledim. Benim yakın arkadaşımın ablası ve annesi eczacı bu yüzden çalışma koşullarını ve kazançlarını biliyorum yine bir tanıdığım kaptan o konuda da bildiğim kısmı paylaştım. Tıp ve diş hekimliği de aynı şekide.
      Yani herkes kendi bildiği durumu örnek olsun diye aktarıyor. Siz de mühendislik okuyan biri olarak artılarından bahsetmişsiniz. Yardımcı olmak güzeldir ama insalara hakaret eder bunu yapmayın.
      Bir gün bu konuda başınız yanarsa ne demek istediğimi istediğimi anlarsınız.
      İyi günler dilerim.

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Benim kastettiğim kişi sen değilsin. Israrla çalışma şartları zor olmasına rağmen kaptanlık diye mee'leyen abi. Ben senin görüşünde bir yanlış görmedim

      Yorumla
  • ersnkrcn
    ersnkrcn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Okul hayatı biteli 5 sene oldu şu an 6. yılındayım.

    0
    0 Yorumla
  • xsarinx
    xsarinx Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Durumları böyleymiş 👎

    YKS 2018 sonuçları açıklandı. Puanınız kaç ve kaç binde sıralamanız?
    0
    3 Yorumla
    • İnhilizcebilenvarsa
      İnhilizcebilenvarsa
      +1 yıl

      yalandır bu saçmalamayın

      Yorumla
    • xsarinx
      xsarinx
      +1 yıl

      @İnhilizcebilenvarsa inanmıyorsanız araştırın

      Yorumla
    • Physics35
      Physics35
      +1 yıl

      @İnhilizcebilenvarsa maalesef doğru!

      Yorumla
  • AltarınEvladıTarkan
    AltarınEvladıTarkan Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Biz zamanında kazandık şimdi gençleri izliyorum sessizce 😃

    0
    0 Yorumla
  • Badeşahtulpar
    Badeşahtulpar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Gülşehir meslek yüksekokulu lojistik bölümünü istiyorum
    Puanım tutuyor

    0
    11 Yorumla
    • blueveronica
      blueveronica
      +1 yıl

      Kaçki puanın

      Yorumla
    • Badeşahtulpar
      Badeşahtulpar
      +1 yıl

      203

      Yorumla
    • blueveronica
      blueveronica
      +1 yıl

      Gülşehir nerdeydi

      Yorumla
    • Badeşahtulpar
      Badeşahtulpar
      +1 yıl

      Nevşehir

      Yorumla
    • blueveronica
      blueveronica
      +1 yıl

      Benim tutuyor çatla

      Yorumla
    • Badeşahtulpar
      Badeşahtulpar
      +1 yıl

      Benimki de tutuyor

      Yorumla
    • blueveronica
      blueveronica
      +1 yıl

      Hani tutmuyordu benim tutuyor işte ağla

      Yorumla
    • Badeşahtulpar
      Badeşahtulpar
      +1 yıl

      Tutuyor dedim

      Yorumla
    • blueveronica
      blueveronica
      +1 yıl

      Tebrikler o zaman ben ağlıyım

      Yorumla
    • Badeşahtulpar
      Badeşahtulpar
      +1 yıl

      Ağlama ya

      Yorumla
    • Mustafa0619o3
      Mustafa0619o3
      +1 yıl

      @blueveronica ne sayko kızsın ya agsgsgsggs 😂😂😂

      Yorumla
  • jinekologemreyilmaz
    jinekologemreyilmaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    O devri gecwli cok. oldu. ama. tum. igrencilere hayirli. olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dil 7 bindeyim geriye kalan sayısal sözel hepsi berbat

    0
    0 Yorumla
  • TimurHan1370
    TimurHan1370 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Sözel 221k puan 850k de sıralama.. :) açık tan gireyim yeter bana bu yaştan sonra

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sayısal için 192 bin iyimi bilmiyorum ama bence berbat

    0
    1 Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      Evet biraz kötü

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    210 k sayılalım. Özelde mühendislik okumak doğru mu sence?

    0
    1 Yorumla
    • linacoskun
      linacoskun
      +1 yıl

      Devlet gelmiyor mu

      Yorumla
  • Bodurmustafaa
    Bodurmustafaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Girmeseydim daha yüksek puan alırdım

    10
    0 Yorumla
  • jsjzjxjxjjx
    jsjzjxjxjjx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Tibbi sekreterlik dusunuyorum 2 yillik mugla myo. Sizce nasil?

    0
    7 Yorumla
    • linacoskun
      linacoskun
      +1 yıl

      Bende düşündüm orayı kaç puan aldin

      Yorumla
    • jsjzjxjxjjx
      jsjzjxjxjjx
      +1 yıl

      239 kusur

      Yorumla
    • linacoskun
      linacoskun
      +1 yıl

      İki yıllık deyince sanki kotuymus gibi hissettim Vazgeçtim ama sen istiyosan git dörde tamamlarsin

      Yorumla
    • jsjzjxjxjjx
      jsjzjxjxjjx
      +1 yıl

      4e nasil tamamlaniyo. biliyo musun

      Yorumla
    • linacoskun
      linacoskun
      +1 yıl

      Dikey geçiş sınavlarına girip hemsirelige falan gecebiliyosun diye biliyorum araştır iyice pek bilgim yok yanlış yonlendirmek istemem

      Yorumla
    • jsjzjxjxjjx
      jsjzjxjxjjx
      +1 yıl

      Tamam tesekkurler

      Yorumla
    • linacoskun
      linacoskun
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Herakles34ist
    Herakles34ist Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 33%
    +1 yıl

    Kızlar sorarken iyiydi gençler 😂

    0
    0 Yorumla
  • Articuno
    Articuno Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    5. olmuşum. İlk 4 kim acaba merak ediyorum

    0
    5 Yorumla
    • annwyl
      annwyl
      +1 yıl

      Umarım şakadır

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Şaka yapmayı sevmem. Öylesine girmiştim zaten :)

      Yorumla
    • annwyl
      annwyl
      +1 yıl

      Helal olsun süper yapmışsın

      Yorumla
    • İnhilizcebilenvarsa
      İnhilizcebilenvarsa
      +1 yıl

      @annwyl yalan tabiki bide inanıyosun saf gibi

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Hayırdır? Neden yalan olsun?

      Yorumla
  • Sünuhât
    Sünuhât Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 79%
    +1 yıl

    Dil 11000'deyim. Güzel performans sergiledim bea.

    0
    4 Yorumla
    • capkinbiber
      capkinbiber
      +1 yıl

      bende dil de 31. olmuşum :))) sıralamam şaka gibi duruyor ama gerçek :)))

      Yorumla
    • linacoskun
      linacoskun
      +1 yıl

      Kaç ay çalıştin

      Yorumla
    • capkinbiber
      capkinbiber
      +1 yıl

      @linacoskun aslında çalışmadım hiç ya amerikadan 2 sene önce dönmüştüm bu sene bir sınava gireyim kendimi ölçeyim dedim öyle oldu

      Yorumla
    • Sünuhât
      Sünuhât
      +1 yıl

      Ben arapça çözdüm

      Yorumla
  • Alfamadchen
    Alfamadchen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 46%
    +1 yıl

    iyide değil kötüde değil

    0
    0 Yorumla
  • _su___
    _su___ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 63%
    +1 yıl

    Yüz kırk bin kişinin içine girmisim. BERBAT.

    0
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 447 cevap paylaştı.

    genclere basarilar dogru tercih yapin :)

    0
    0 Yorumla
  • veterınerkedı
    veterınerkedı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 56%
    +1 yıl

    Tyt puanim 270 siralama 200k sayisal ise berbat

    0
    10 Yorumla
    • Seyma122
      Seyma122
      +1 yıl

      270 puana 200k imkansız arkadaşımın puanı senden daha yüksek ama sıralaması daha düşük o nasıl oluyor?

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Demek ikisinden biri yalan söylüyor :D

      Yorumla
    • Seyma122
      Seyma122
      +1 yıl

      @BryanHawk bu arkadaş yalan söylüyor diğeri sonuç belgesini attı çünkü 😂 296 puanla 400 küsürlerde arkadaşım

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      @Seyma122 benim tyt 285 , 476 bin

      Yorumla
    • Seyma122
      Seyma122
      +1 yıl

      İşte yalan söylüyor bu arkadaş

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      @Seyma122 vay yalançı vaay

      Yorumla
    • veterınerkedı
      veterınerkedı
      +1 yıl

      @Seyma122 kaş*r kızım önce bir sor bu normal yerleştirme puani mi ek yerleştirme puanimi diye

      Yorumla
    • veterınerkedı
      veterınerkedı
      +1 yıl

      Benim yorumum altini kirletme git baska yerde afkurrr.

      Yorumla
    • BryanHawk
      BryanHawk
      +1 yıl

      Eğleniyoruz şurda ya niye sinirleniyorsun ki :D

      Yorumla
    • veterınerkedı
      veterınerkedı
      +1 yıl

      @BryanHawk sana demedim canım zaten

      Yorumla
  • Halit1997
    Halit1997 Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Üniversitedeyim ama Allah size kolaylık versin

    0
    0 Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Üni biteli bir ay oldu, size kolay gelsin :D

    0
    0 Yorumla
  • bayanemiramm
    bayanemiramm Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    söylemek dahi istemiyorum desem

    0
    0 Yorumla
  • ErosOkuKırdı
    ErosOkuKırdı Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Bizim zamanımızda öss vardı. :)

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    sonuçlara bakmaya geldim de durum kötü sitenin..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Eşit ağırlık 562k
    Sözel 190k
    Ek puanlı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    443 ama sistem gerçekten kötü

    0
    4 Yorumla
    • gunesyilmaz
      gunesyilmaz
      +1 yıl

      Bölümün ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eşit ağırlık

      Yorumla
    • gunesyilmaz
      gunesyilmaz
      +1 yıl

      Yaa baya iyi yapmışsın tebrik ederim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    200-230 arasi kötu sonuc yani

    0
    0 Yorumla
  • betamila
    betamila Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    43 say nere gideceğimi bilmiyorum

    0
    4 Yorumla
    • Grayder
      Grayder
      +1 yıl

      Sadece 43 se tıp de gitsin daha ne düşünüyorsun :)

      Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      40 binden sonra tıpı yazmaıyorsun bile

      Yorumla
    • Grayder
      Grayder
      +1 yıl

      Bin. Bak o bin önemli onu demen lazım. Yalnış anlaşılıyor :) sözelden girdim ben de 28 bin. Hayırlısı

      Yorumla
    • betamila
      betamila
      +1 yıl

      😂 hiç öyle olacağını düşünmemiştim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bir sayfa bile test çözmeden girdim 209 almışım :(

    0
    3 Yorumla
    • hayalllllllet
      hayalllllllet
      +1 yıl

      niye üzüldün

      Yorumla
    • Ozgurgamer
      Ozgurgamer
      +1 yıl

      Bende pc başında geçirdim Csgo Metin2 full time.291 aldım.

      Yorumla
    • hayalllllllet
      hayalllllllet
      +1 yıl

      tm misin

      Yorumla
  • Yksmagduru1
    Yksmagduru1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Intihar etme dusunceyimdeyim dunden sonra

    1
    1 Yorumla
    • Amedia
      Amedia
      +1 yıl

      Hayırlısi olsun kardes.
      Allah var. Dilekceni Allah. a ver. Bir kapi kapanir bin kapi acilir insallah.

      Yorumla
  • Nightmare_Of_Nyc
    Nightmare_Of_Nyc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 57%
    +1 yıl

    9bindeyim.

    0
    2 Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Hangi alan?

      Yorumla
    • Nightmare_Of_Nyc
      Nightmare_Of_Nyc
      +1 yıl

      Dil

      Yorumla
  • muzdaripp123
    muzdaripp123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Allah yardimci olsun

    0
    0 Yorumla
  • nuhtufan_
    nuhtufan_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 54%
    +1 yıl

    4 bin sözel

    0
    0 Yorumla
  • Sssonsuzzz
    Sssonsuzzz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    Bu sene girmedim...

    0
    0 Yorumla
  • Afroditeylul
    Afroditeylul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sayısal 60 bin puan388 eczacılık gelir mi

    0
    4 Yorumla
    • subattemmuz
      subattemmuz
      +1 yıl

      Zor özel belki

      Yorumla
    • Forky
      Forky
      +1 yıl

      Eczacılık okuyunca dusunuyor musun iyi kazanacağını? Benim pek bir bilgim yok onlar hakkında ama sadece eczacılık yapabiliyorlarsa rakipleri çok olduğu kesin ben senin yerinde olsam hemşirelik okurdum herhalde ama işte o da bunaltıcı dedi bir arkadaş ama ben okurdum yani

      Yorumla
    • subattemmuz
      subattemmuz
      +1 yıl

      @Forky hemşirelik okuyup boşta gezen çok arkadaşım var Ablam eczacı hastanede eczacı olarak çalışıyor 5000-5500 arası maaş alıyor

      Yorumla
    • Forky
      Forky
      +1 yıl

      Dogrudur haklarında pek bir bilgim yok
      Bu arada tercih yapan için söylüyorum okuyacagin bölümün dersleri neler nerede çalışma alanı nasıl diye araştırma yapsa iyi olur

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.

    Benden gecti

    0
    0 Yorumla
  • takıntılıkişilik
    takıntılıkişilik Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 68%
    +1 yıl

    YKS ye girmedim.

    0
    0 Yorumla
  • Selçuk80
    Selçuk80 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Girmedim

    1
    0 Yorumla
  • sarpppppp
    sarpppppp Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    puanım yok

    0
    0 Yorumla
  • Aryyya
    Aryyya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    1 milyon hahah

    1
    1 Yorumla
    • capkinbiber
      capkinbiber
      +1 yıl

      zor olmadı o sıralama :D

      Yorumla
  • Asalet34
    Asalet34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    şartlar zor olmalı

    0
    0 Yorumla
  • MEHMETALİ1991
    MEHMETALİ1991 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    90000

    0
    0 Yorumla
  • azra_suu
    azra_suu Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Benden geçti o işler

    0
    1 Yorumla
    • zevkleguven
      zevkleguven
      +1 yıl

      Sen noldu atanamadn. i

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    12 bin malesef😔

    0
    2 Yorumla
    • Renalzey
      Renalzey
      +1 yıl

      Snn yerinde olsaydım intihar ederdim cidden çok kötü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya napiyim matematik zorduu

      Yorumla
  • hasat_ak
    hasat_ak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    girmedim

    0
    0 Yorumla
  • AÇKÖPEK
    AÇKÖPEK Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Girmedim

    0
    0 Yorumla
  • üfüttürücü
    üfüttürücü Takip Et
    Yoda Yaş: 50
    +1 yıl

    Ben girmedim

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > YKS 2018 sonuçları açıklandı. Puanınız kaç ve kaç binde sıralamanız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

YKS sıralamanız kaç geldi? 3 cevap verildi
Yks sıralamanız kaç? 6 cevap verildi
YKS 2019 açıklandı! İstediğiniz puanı alabildiniz mi? 34 cevap verildi
KPSS sonuçları açıklandı! Kaç puan aldın? 56 cevap verildi
YKS sonuçları açıklandı kaç puan aldınız? 3 cevap verildi
Msü sıralamalarınız kaç? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨