
Sonuçlardan memnun kaldınız mı?

müşterilerimin çoğunun suratı beş karış :)
çok tatlılar şuanda :D
Kardeş lys diyince üniversite sınavı gibi anladım korktum
Kuzenim benim önceden gitmek istediğim liseyi kazandı seri kıskanç
Agabb sen kaç yaptın? O kaç yaptı?
Evet hangi okula yerleştiğini bile öğrendik biz halamın kızı vardı
Cevap
8Cevap
Oldu benim evlat.
Ve ilk tercihimize yerleştirildi.😊
Hayirlisi olur inşallah.
Kardeşim girdi fen lisesinden sonra iyi olan güzel bir Anadolu lisesi kazandı
3 kuzenim girdi.
Biri türkiye 19. Su oldu
İkisi 1. feni kazandi
nE nasıl yaptılar?
Kardeşim vardı istediği okulu tutturdu ve birinci tercihindeki çıktı
Kuzenim girdi istemediği bir meslek lisesini kazandı kız üzgün
Kuzenim abidin nesimi anadolu lisesi kazandi
Birçok öğrenci lgsyi sevmedi çoğu öğrenci haketmediği okullara yerleştirilmiş berbat bir eğitim sistemi..
kardeşim girdi 250 puan %39 la açıkta kaldı ve saçma olan ondan düşükler Bizim tercih ettiklerinize girdiler saçma bir sistem adalatesizzzzlik. ...
Yiğenim girdi oldukça iyi bir lise tutturdu
Bu sitede giren var tanıdığım :)
Yuh sen bu yorumu yeni mi görüyorsun
Çok şey olur
Belki de sensin o giren kişi
Olabilir
Ben de bir üni sınavı sandım peh 😂😂
Hayır, olmadı.
Kardeşim girdi puanı 498
Olmadı
bildiğim olmadı
LGS'yi LYS sandım gündeme o kadar uzağım ki..
Agab
5 yeğenim
hayır
Olmadı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar