Elektronik mühendisliği, Elektrik mühendisliği, Elektrik ve Elektronik mühendisliği.. Farkı ne bu bölümlerin?

Tercih döneminin sınavdan daha stresli geçeceğini hiç düşünmemiştim. Elektrik-elektronik alanım, bu alanla ilgili 3 bölüm var. Elektronik mühendisliği, Elektrik mühendisliği ve Elektrik ve Elektronik mühendisliği... Nedir bu 3 bölümün birbirinden farkı? Hangisinin avantajı daha çoktur? Hangi bölümü tercih etmeliyim sizce?
Elektronik mühendisliği, Elektrik mühendisliği, Elektrik ve Elektronik mühendisliği.. Farkı ne bu bölümlerin?
Elektronik mühendisliği
Elektrik mühendisliği
Elektrik ve Elektronik mühendisliği
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Elektronik mühendisliği, Elektrik mühendisliği, Elektrik ve Elektronik mühendisliği.. Farkı ne bu bölümlerin?
Cevapla