Uluslararası İlişkilerden Hukuka geçiş?

Herkese merhabalar :)
Neredeyse her lise öğrencisi üniversite sınavına hazırlanırken bir bölümün hayalini kurar ancak büyük bir çoğunluk hayali ile uzaktan yakından alakası olmayan bir bölüm kazanır ve onu okur.
Benim uzun zamandır hayalim hukuk okumak ve savcı olmaktı. Tabi ki, matematik özürlüsü olduğum için hayaller/hayatlar olarak ygs de patlamıştım. Ve gözüme hukukla alakalıymış gibi görünen Uluslararası İlişkileri tercih etmiştim. Pişman değilim, bölümümü seviyorum ancak Hukuka geçiş olduğuna dair bir şey duydum. Böyle bir şey söz konusu mu? şu an 2. sınıftayım, farklı bir üniversite de hukuk bölümüne geçiş yapabilir miyim? Bilgisi olan yardımcı olursa çoook sevinirim. Şimdiden teşekkürler :)
Uluslararası İlişkilerden Hukuka geçiş?
Cevapla