Herkese merhabalar :)
Neredeyse her lise öğrencisi üniversite sınavına hazırlanırken bir bölümün hayalini kurar ancak büyük bir çoğunluk hayali ile uzaktan yakından alakası olmayan bir bölüm kazanır ve onu okur.
Benim uzun zamandır hayalim hukuk okumak ve savcı olmaktı. Tabi ki, matematik özürlüsü olduğum için hayaller/hayatlar olarak ygs de patlamıştım. Ve gözüme hukukla alakalıymış gibi görünen Uluslararası İlişkileri tercih etmiştim. Pişman değilim, bölümümü seviyorum ancak Hukuka geçiş olduğuna dair bir şey duydum. Böyle bir şey söz konusu mu? şu an 2. sınıftayım, farklı bir üniversite de hukuk bölümüne geçiş yapabilir miyim? Bilgisi olan yardımcı olursa çoook sevinirim. Şimdiden teşekkürler :)
Neredeyse her lise öğrencisi üniversite sınavına hazırlanırken bir bölümün hayalini kurar ancak büyük bir çoğunluk hayali ile uzaktan yakından alakası olmayan bir bölüm kazanır ve onu okur.
Benim uzun zamandır hayalim hukuk okumak ve savcı olmaktı. Tabi ki, matematik özürlüsü olduğum için hayaller/hayatlar olarak ygs de patlamıştım. Ve gözüme hukukla alakalıymış gibi görünen Uluslararası İlişkileri tercih etmiştim. Pişman değilim, bölümümü seviyorum ancak Hukuka geçiş olduğuna dair bir şey duydum. Böyle bir şey söz konusu mu? şu an 2. sınıftayım, farklı bir üniversite de hukuk bölümüne geçiş yapabilir miyim? Bilgisi olan yardımcı olursa çoook sevinirim. Şimdiden teşekkürler :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Oldu mk onune gelen hukuka gecsın kolay mı oyle. Mıllet hukuk okumak ıcın dısarıdan adalet bıtırıyor. Yok oyle bır sey
Sadece adalet okuyup geçebilirsin
Teşekkürler :)
Salla