Acil durum ve afet yönetimi mi işci sağlığı ve güvenliği mi? Yardımcı olun lütfen?

Merhaba arkadaşlar , sınava az kaldı bir hedefimin olması gerekiyot ben çok oturmayı seven bir insan depilim işlek bir iş arıyorum çevrrmdekiler acil d. ve afet yönetimi oku sivil topum kuruluşlarında çalış (afad kıxıkay vs) dediler ama arastırınca önlisans bolümü nün atama olmadıgını gördüm üzüldüm bir başkası işci sağlığı ve güvenliği oku dedi pek bilgim yok iş nasıl? Yardımcı olun lütfen :s (
Acil durum ve afet yönetimi mi işci sağlığı ve güvenliği mi? Yardımcı olun lütfen?
Cevapla