Okuduğumuz bölümü tercih aşamasında hepimizin bir nedeni vardır elbet. Kimimiz zorunluluktan, kimimiz ise gerçekten istediğimiz için böyle bir karar almışızdır. Başlıca nedenler olarak iş imkanları, aile baskısı, düzenli ve dolgun maaş alabilme kaygısı gibi nedenleri sıralayabiliriz.
Açıkçası bende en çok düzenli maaş alabilme kaygısı ve aile baskısı etkili oldu. İş bulamama kaygım veya dolgun bir maaş alamama gibi sorunum hiç olmadı.
Dil seviyem iyi bir seviyede olduğu için bu yönde tercih yaptım. Ancak benim gönlümde yatan bölüm başkaydı. Belki günün birinde asıl istediğim bölümü yüksek lisansta okurum. Hayırlısı neyse o olsun.
Peki sizin üniversitede okuduğunuz bölümü neden tercih etme sebebiniz neydi?
Açıkçası bende en çok düzenli maaş alabilme kaygısı ve aile baskısı etkili oldu. İş bulamama kaygım veya dolgun bir maaş alamama gibi sorunum hiç olmadı.
Dil seviyem iyi bir seviyede olduğu için bu yönde tercih yaptım. Ancak benim gönlümde yatan bölüm başkaydı. Belki günün birinde asıl istediğim bölümü yüksek lisansta okurum. Hayırlısı neyse o olsun.
Peki sizin üniversitede okuduğunuz bölümü neden tercih etme sebebiniz neydi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar