Üniversitede okuduğunuz bölümü neden tercih ettiniz?

Okuduğumuz bölümü tercih aşamasında hepimizin bir nedeni vardır elbet. Kimimiz zorunluluktan, kimimiz ise gerçekten istediğimiz için böyle bir karar almışızdır. Başlıca nedenler olarak iş imkanları, aile baskısı, düzenli ve dolgun maaş alabilme kaygısı gibi nedenleri sıralayabiliriz.

Açıkçası bende en çok düzenli maaş alabilme kaygısı ve aile baskısı etkili oldu. İş bulamama kaygım veya dolgun bir maaş alamama gibi sorunum hiç olmadı.

Dil seviyem iyi bir seviyede olduğu için bu yönde tercih yaptım. Ancak benim gönlümde yatan bölüm başkaydı. Belki günün birinde asıl istediğim bölümü yüksek lisansta okurum. Hayırlısı neyse o olsun.

Peki sizin üniversitede okuduğunuz bölümü neden tercih etme sebebiniz neydi?
Üniversitede okuduğunuz bölümü neden tercih ettiniz?
Cevapla