Araba kullanamıyorum kafayı yiyeceğim neler yapmalıyım çok paniğim?

Arkadaşlar ehliyet kursuna gidiyorum bugün ikinci direksiyon dersini aldım kendimi canım gibi hissediyorum kendi şeridimde şeritten çıkmadan gidemiyorum Karşıya mı bakacam, yoksa şeride mi bakicam bilemiyorum. Direksiyonu sımsıkı tutuyorum araba yine kaçıyor şeritten. Hoca direksiyonu sıkı tutma diyor yapamıyorum. hiç ilerleme yok hoca diyor tam düzeliyorsun yine bozuluyor ve araç otomatik basit oldugu halde direksiyon üzerinde hakimiyet kuramıyorum hoca beni sınava sokmicakmis :( nasil ogrenebilirim
Güncellemeler
+1 yıl
*canım değil salak gibi hissediyorum olacaktı
Araba kullanamıyorum kafayı yiyeceğim neler yapmalıyım çok paniğim?
Cevapla