'Hukuk ve Adalet' seçmeli ders olacak. Peki sizce böyle önemli bir konu seçmeli değilde zorunlu ders olması daha iyi olmaz mıydı?

Bugun radyoda duyduğum bir Kamu spotu reklamıydı 6 ve 7. Sınıflarda Hukuk ve Adalet dersi seçmeli olarak seçilebileceği, halbuki ben böyle birşeyin olduğunu ilk defa duymuştum. Meğerse bu ders seçmeli olarak 2013 yılından beri varmış. Sonra dedimki hukuksuzluk ve adaletsizlikten dert yanan bu kadar insan var hukuksuzluk ve adaletsizliği yapanlar yine bizler değilmiyiz. Acaba bu eksikliği gidermek için bu seçmeli olan ders neden zorunlu bir şekilde müfredatlara sokulmuyor.
'Hukuk ve Adalet' seçmeli ders olacak. Peki sizce böyle önemli bir konu seçmeli değilde zorunlu ders olması daha iyi olmaz mıydı?

Peki bu şikayetçi olduğumuz hukuksuzlukları adaletsizlikleri bitirmek adına sizce böyle önemli bir konu seçmeli değilde zorunlu bir ders olması daha iyi olmaz mıydı?
'Hukuk ve Adalet' seçmeli ders olacak. Peki sizce böyle önemli bir konu seçmeli değilde zorunlu ders olması daha iyi olmaz mıydı?
Cevapla