Sınava 5 ay kalmış 400 puan almam lazım napıcam arkadaş?

Yeminediyorum büyük sıctım
sınava 5 ay kalmış 390 400 civarı puan almam lazım

İmkansız abi ya , yani 1 ayda tyt bitirsek bile hadi her gü düzenli tyt çözümü halletsem bile
yks var abi,

o*pu cocukları ne güzel mat ve türkçe vardı sadece 20 sosyal bilimler nerden çıktı

aga napıcam ben yani 1 ay tyt desem bile 4 ayda yks bitirip sağlam çalışılıabilir miki

vallahi büyük sıctım sınavı gelecek seneye aktarma imkanımda yok

büyük stres altındayım nasıl kalkıcam bu yükün altından
Sınava 5 ay kalmış 400 puan almam lazım napıcam arkadaş?
Cevapla