Sevgilim JANDARMA KOMANDO ASAYİŞ oldu.. gorevi daglarda mi merkezde mi.. zor mu kolay mi.. lutfen bilen yazsin?

Daglarda olmasindan korkuyorm.. asayiş olduğu için merkezde ya da koyde mi olur
Sevgilim JANDARMA KOMANDO ASAYİŞ oldu.. gorevi daglarda mi merkezde mi.. zor mu kolay mi.. lutfen bilen yazsin?
Cevapla