Maddi durumumuz pek parlak değil o da bu yüzden istiyor ama ajansa kayıt paralı mı her yerde kqrdeşim yakışıklı da hani eli yüzü düzgün bir kaç ajansa baktım onların yanında benim kardeşim meteor meteor bizim ki harcanıyor yardımcı olun eğer manken olursa çok dahaviyi bir eğitim aoabipecek ve kariyeri cepte olacak
(Detay Oku) Lise 1 e giden erkek kardeşim mankenliğe meak sardı manken olmak istiyor. Peki manken olmak kaça patlar?
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > (Detay Oku) Lise 1 e giden erkek kardeşim mankenliğe meak sardı manken olmak istiyor. Peki manken olmak kaça patlar?
En İyi Cevaplar