Bu kadınlar için büyük bir sorun olmasa da, erkekler için çoğu zaman bir kıskançlığa neden oluyor. Erkek kadını desteklemek, her zaman onun yanında olmak yerine, kadının başarı elde etmesini istemiyor.. Bence eğer artık bir aileyse, kıskançlıktan sohbet bile gidemez, aile anca o zaman mutlu ve başarılı olur… Siz ne olursa olsun kariyer konusunda eşinize destek olur musunuz, yoksa benden başarılı olmasın diyenlerden misiniz?
Eşiniz, sizden daha başarılı kariyere sahip olsaydı bu ilişkinizi kötü yönde etkiler miydi yoksa ne olursa destek olur muydunuz?
başarılı olmasını isterim, sorunda etmem, lakin bir kadın olarak beni aşağılamaya, laf vurmaya, maddi olarak beni ezmeye kalktığı an problemler başlar ister istemez, ataerkil bir toplumdan geliyoruz ne yazık ki evin reisi her daim erkektir. ha bu demek değil ki eşler yardımlaşmayacak, ama birşey alınacaksa kalkıp bana "bırak ya ben alırım sen ne kadar maaş alıyorsun zaten" tarzı birşey söylediği an ufaktan çıtırdamalar başlar, kırılma noktası ise ne zaman gerçekleşir bilemiyorum.
İşi gazinoda değilse bence bütün desteğine evet demelisiniz çünkü unutmayın hepimiz insanız farklı cinsiyetlere sahip olmamız bu gerçeği değiştirmez hepimiz özgür ve eşitiz kimse kimseden üstün değil zaten eşini seviyorsan izin vermemenin sebebi kıskandığı için olmalı ve yapman gereken bu düşünceyi törpülemek aksi takdirde eşini sevmiyorsun demektir
genelde erkekler bunu kendilerine yediremiyor. ama kadın bu ezilmişliği erkeğe hissettirmiyorsa gerek yok gerginliğe. para sonuçta bu kadın aynı kadın erkek aynı erkek.. ama dediğim gibi bir laf sokma ima yoksa boş yere ilişkileri zedeler bu durum.
Toplumda genel olarak erkek çalışır kız ev hanımı olur mantığı var bir. İkincisi de erkek para konusunda ben yaptım ettim demez pek. Fakat kızlar en ufacık bir tartışmada fazla alıyorsa maaşını dikkat etmeden de olsa kullanabilir tartışmada. Kaldı ki senin çevrendede ezilir. Düşünsene kız müdür öbürü 2000 tlye bir mühendis. Kaldı ki çevresi de kötü etkiler ayırmaya bile çalışabilirler. Bu yüzden haksız değiller hanımlarının kendilerinden daha çok kazanmasını istmemekte.
Benim acımdan olmazdı destek olurdum ama şöyle bir durumda varki bazı kızlar kendinden üstün başarılı bir kariyer sahibi birisinin olmasını ister nedeni şu diye düşünüyorum karşımda eziklik yaşamasın ve mahucup olmuyum gerek iş arkadaşlarıma gerekse aileme ve ilerde bunun problemleri olcağını düşünse gerek seninde lafını edicek olmanıda göz önünde bulundururarak ilişki sıkıntıya düşe bilirdi diye düşünüyom ama dediyim gibi benim için bir sorun olmazdı yeterki sözüme güvenip fikrimi düşüncemi benimseyip saygı duymasını tavsiye ederdim
Eğer üstüme çıkıp ''Senin aldığın maaş anca benim makyaj param kadar hahaha, vs.. '' yani ego tatmini yaparsa benim üstümde, anında boşarım ve destek falanda olmam. Onun dışında, destek olurdum.
Benden başarılı olması beni mutlu eder insanlar benden bahsederken bile atıyorum şu başarılı mühendisin eşi der mesela böyle bile olmasa sevdiğim insan başarılı olduğu için mutlu bende o mutlu olduğu için mutluyum
Bu nasıl soru kardeş en yakınındaki insan desteklemeyecekte kim destekleyecek? Hayir en yakinindaki insan bile içten içe seni kıskanıyor başarısız olmanı istiyorsa hiç evlenmeyin daha iyi düşmanla evleniyorlar sanki bu nasıl mantık.
Ya benden yana bı sorun olmaz benim esım benden çok başarılı olsa daha çok destek olurum da erkeklerde pek oyle değil sanırsam çünkü erkek arkadaşımdan yuksek maaş aldığımda kendini sıkıntıya katıyordu
Günümüzde şartlara göre iş birliği var aksine daha mutlu bir aile oluyor kültürlü biri olmak güzeldir her şey okul değil bu hayatta kitap ve hayat tecrübesinin yaşı yok bu hayatta. İyi akşamlar dilerim.
ben şahsen istemezdim.. benim açımdan olmasa bile kadın açısından her hareketim farklı algılanabilirdi.. her defasında sen yanlış anlamışsın diye izahat vermekten adım kıskanca çıkardı.. :)
Erkeğin daha başarılı olması zaten toplumda normalken, kadının daha başarılı olması zamanla ilişkiyi yürütmez hale getiriyor. Maalesef kadınların 10 da 9 u kocasından fazla kazanıp daha iyi kariyer yaptığında kocasını küçümsemeye başlıyor.
Çoğu erkek burada oo tabii ne güzel der ama gerçekte işler öylr olmuyor. En ufak kavgada bile `bana bak benden çok kazanıyorsun diye bana atar yapma` demeye başlıyorlar :) Pek inanmayın bence.
Daima yanında olup destek çikardım ve gurur duyardım onun kariyeriyle 🤗 Yalniz ihmal edilmemek şartıyla ve benim de kariyerim söz konusu olduğun da onun da aynı şekilde yaklasmasi tercihimdir 😂
başarılı olsunda nerde olursa olsun sorun yok aksine kariyerinde iyi olmaz ise üst konumda insanlar emir verir ozaman aklım kalır. ama kendisi başarılı yüksek konumdaysa sevinirim bu duruma
Türk kızıyla olmaz. Bildiğim Türk kızları, ilk tartısmada ben kazandım ben ettim sen ne kazanıyon ki demeye başlar. Biri bana böyle bişey dese, o ilişki biter.
Açıkçası zoruma giderdi başarısız olsun istemem ama yani çok büyük bir fark varsa zoruma giderdi.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
sürekli ayrı kalmamız gerekiyosa ve kendisi kibirlenmeye başlamışsa ben senden daha başarılıyım senden çok kazanıyom felan ayağı yapıyosa işi bırakmasını emrederim bırakmazsa boşarım
Destek olurdum. Daha başarılı olmasını istemeyen varsa onlarda çok çalışsın eşinden daha iyi olsun yoksa kıskanmak olmaz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eğer karşıdaki kişi de değişme yoksa genelde çoğu kişi destekler bunda birşey yok ama eğer kariyeri arttı diye hareketleri değişirse sıkıntı çıkar bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bir yandan destek olurum hosuma gider onun mutlulugunu gormek bir yandanda icten ice kıskanirim sanirim ozellikle cok yapmak istedigim biseyde benden daha iyiyse
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Eşiniz, sizden daha başarılı kariyere sahip olsaydı bu ilişkinizi kötü yönde etkiler miydi yoksa ne olursa destek olur muydunuz?
En İyi Cevaplar