Merhaba arkadaşlar ben hiç okul okumadım ama okumak isitoyrm hemde deli gibi bu konuda bir bilginiz varmı?

Çocukluğumda tek arzum hayalim okumakti ama yaşadığım köyde okul yoktu 10 yaşlarında istanbula taşındık ama malesef bulunduğum şartlar okumama engel oldu hep ve beni yolamadılar icimde dert olup kaldı açıktan okudum orta 7de bıraktım bazı sıkıntılardan dolayı ve kendi çabamla çok zor oluyor bazı şeyler bu konuda beni aydinlatirsaniz çok sevinrim bakmam gerekiyor bildiğiniz başka bir yol varmı:(
Merhaba arkadaşlar ben hiç okul okumadım ama okumak isitoyrm hemde deli gibi bu konuda bir bilginiz varmı?
Cevapla