Taşeron işçilere kadro gelmiş peki bundan sonra maaşları artacak mı bu işçilerin aynı mı kalacak bilen varmı?

merak konusu şu an maaşlar yükselecekmi?
Taşeron işçilere kadro gelmiş peki bundan sonra maaşları artacak mı bu işçilerin aynı mı kalacak bilen varmı?
Cevapla