Arkadaşlar Kpss öğrencisiyim evde ders çalışamıyorum çok gürültülü. Ve ailemle de aram açık?

Abim İstanbul'da yaşıyor benim yanıma gel evde çalışırsın diyor. Eşi ve çocuğu var. Ağustosta sınav. o zamana kadar orada kalsam sizce eşi bir şey der mi şu anda gelsin diyorlar ama bir iki ay sonra şikayet mi eder. Bir de abimlerle babamın arası açık. Orada kalamazsam da dönersem tam bir fiyasko. Babam ve annem üzerime çok gelirler çok fazla kızarlar söz sayarlar. ne yapmalıyım. :(
Arkadaşlar Kpss öğrencisiyim evde ders çalışamıyorum çok gürültülü. Ve ailemle de aram açık?
Cevapla