Muhasebe stajeriyim, yanlış mail attım ne yapmam gerekiyor?

Muhasebe bölümünde stajerim, fatura irsaliyesi vardı onu mail olarak at dediler yanlış kişiye attım çok önemli bir belge miydi? Gidip söylesem mi şefe? Çok korkuyorum sonuçta stajerim kızabilirler sıkıntı olabilir o belge mesela başka birine gitse çok sıkıntı olur mu? Söyleyemedim korkudan da.
Muhasebe stajeriyim, yanlış mail attım ne yapmam gerekiyor?
Cevapla