
Eskıden ygs ıle 4 yıllık hemşirelik yüksek okuluna gırılırken şimdi tyt ılede gırılcek mı doğrumudur bu haber?

Açıklanan tabloda hem yuksekokul hem de fakulte olarak ikiye ayirmislar yuksekokulu tyt den alip fakülteyi yks den alabilir ya da sürpriz yapıp ikisini de yks den alabilirler belirsizlik içinde olan konulardan biri de bu bekleyip göreceğiz
İyi misi sen Yüksekokulu dört yıllık olur mu hiç 😂
Yok ya ikisinde aynı diye biliyorum
Kanka bir link atsana
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar