Doktor asistanlarının 36 saat çalışması sizce doğru bir çalışma prensibi mi?

Doktor Ece Ceyda Güdemek... Mobbinge ve ağır çalışma koşullarına dayanamayarak hayatına son verdi. Ece'nin nöbet saati 36 imiş.
...
Gerçekten de 36 saat olabilir mi ya bir nöbet? Bunlar nasıl insanlar. Doktor tabi ki verimli olmaz. Saçma sapan işler için kendi akrabalarını torpille işe alırlar ama böyle emek veren zor bölümü kazanan insanları da böyle para gibi harcarlar.
Yazık çok yazık.
Doktor asistanlarının 36 saat çalışması sizce doğru bir çalışma prensibi mi ?
Doktor asistanlarının 36 saat çalışması sizce doğru bir çalışma prensibi mi?
Cevapla