Çocukken büyüyünce ne olacaksın dediklerinde siz ne olmak istediniz?


Çocukken hep sorarlar ya büyüyünce ne olacaksın - olmak istersin diye

Peki, siz büyüyünce kafanızdan mı atardınız yok bir hayaliniz var mıydı?
Çocukken büyüyünce ne olacaksın dediklerinde siz ne olmak istediniz?
Benim hayallerim çocukken çok genişti hep araştırma ruhuna sahiptim.
Çocukken büyüyünce ne olacaksın? dediklerinde :
- Mimar olacam derdim
- Mimar olunca ne yapacaksın dediklerinde
- İstanbul - Yalova arasına köprü yapacam
- Başka ne yapacaksın dediklerinde
- İzmir - İstanbul arasında köprü yapacam derdim.
O yaşlarda hep üstüme güllerlerdi imkansızı isteyen biri olarak değerlendirirlerdi ve şevkimi çok ciddi manada kırdılar.
Çocukken büyüyünce ne olacaksın dediklerinde siz ne olmak istediniz?
Ama en çok da tiyatrocu olmak istedim😊

- Peki, sizi çocukken büyünce ne olacaksın dediklerinde ne olmak istediniz?
#Pesimist.! #Büyüyünce #NeOlucaksın
Çocukken büyüyünce ne olacaksın dediklerinde siz ne olmak istediniz?
Cevapla