Subay olmak isterdim.
İŞ Güvenliği Uzmanı oldum iyi ki olmuşum
İŞ Güvenliği Uzmanı oldum iyi ki olmuşum
Doktor olmak isterdim.
Gerçekleşmesine birkaç ay var.
Cevap
2Cevap
Eskiden Mimar olmak isterdim şu an doktor olmak istiyorum onun için çabalıyorum
Psikolog şimdi lise mezunu issiz
Yok kafa yok bende
Öğretmen olmak isterdim şimdi de öğretmen ama alanı bambaşka
Bi kere 3 arkadaş duruyorduk bi teyze sordu buyuyunce ne olacaksiniz die arkadasin biri gelin olucam demişti xvznxhdhdhsh
Avukat ya da cocuk doktoru bi pok olamadk ama
Doktor olmak isterdim şimdi Berlin’de kuryeyim
Hiç bir şey diyordum mdi yine hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?