Eski okulumun kocaman kampüsü vardı.Şimdi yok😄 Direkt bir dershane binası yani. Ama beni hiç rahatsız etmiyor bu, ne fark ediyor, büyük bir kampüs içinde olunca ne anlıyorsunuz siz? Söyleyin de ben de üzüleyim bende yok diye.
Okuduğunuz okulun konumu, kampüsü sizi nasıl etkiler?
Açık konuşmak gerekirse ikiside ticarethaneden ibaret. Lakin gelişim daha az nakit girdisi ile öğrenci aldığı için olanakları kısmış durumda. Zira 2 durak ötende 4 yıllök fakülteleri mevcut. Bu yıl ciddi bir artışa gittiler ücretlerinde.. Yüksekokulları fakülte statüsüne yükseltip kontenjanları arttırmışlar. Eh sonuçta Bülent arınçın akrabasının yeri.. şaşırdık mı hayır. Para öncelik o okulda.. albaraka türk gibi arap destekli bir banka ile iş yapıyorlar onada şaşırmadık. Akademik kadrosu vasat 4 yıllıkların bile.. oranın sana katacağı bir şey yok sen söküp almadıkça. Gelelim meseleye.. kampüs önemlidir. Kimse kıvırmasın. İçine cuk diye oturuverir öyle. Yahu Avrupa ve Amerikada diploması itibar görmeyen en ucuz üniversitesi bile neredeyse ferah bir alana kurulu.. Sürekli taşvari ve boğucu bu İstanbul trafiğinin dibinde ne hayatından bahsediyorsunuz? Kampüs üniversite hayatının anlamıdır. Dersten kaçmak iki kahve yudumlarken çimlere uzanmak , soğuk aksamlarda almanak yakıp ateş çevresinde ısınmaktır. Bir kere doğa olmalı.. güneşi direk yutmalısın.. derslerden kacmak ister kafa.. Ben Muğlada okudum.. Her yeri dağ, yeşil, inek kaynıyordu.. basit bir bahcesi vardı sıradan bir kafesi taştan yolları ve yarım saatte gelen 90 lardan kalma minibüsleri.. Trafik çok az yemekhanesi ise yeşilliklerin arasında bir mekandı.. Orada o tahta banklarda kaç tane kahve kupasını kat kat koyup sogukta içiyorduk. Dinç tutyordu abicim havası, eğlence ise dibimizdemi bodrumda idi.. marinasından koylarına.. barlar sokağı , ege kokuyordu her yer.. dersleri kim sallardı.. Tamam çok iyi bir yer değildi ama taştan ibaret değildi.. Sen biraz taşa vurmuşsun işi.. avcılar öyle okunacak bir semt değil zorunda kalmış olabilirsin ama o dar koridorlarda elinde kahve ile o dersten bu derse kosturmak biraz monoton.. Ayrica ipini koparan oraya geliyor. bir de şunu anlamiyorum bu binayı terkedip neden fakültelerin içinde bir bina yapmadılar myo lar için.
Ben zaten Avcılar’da oturuyorum. Hem evime yakın olması hem de diğer okullar içinde en ucuzu olması (ki bu şekilde bile 40 bin) orayı seçmek zorunda bıraktı. Zaten 2 gün dersim var, monoton olması benim için önemli değil. Her okul eksik ders veriyor kendi alanımda, bir şey kaybedeceğimi sanmıyorum eğitim konusunda.
Özel diyelim. :D Neyse ya başladık bir şekilde, yine üstte de dediğim gibi her okul bu konuda eksik, ben kendi kendimi geliştireyim de okul bahane olsun
Benim sacma bulduğum sey biri için ideallerini olanak varken bertaraf edilmesidir. Şahsına veya ozel kişiye lafim yok. Ayrica konuda fikrim ise, madem seni seviyor en iyisini istemeli. Senin için.
Büyük ve gösterişli yerler bana göre değil. Hatta mum ışığında ders çalışmayı, kitap okumayı çok severim. Defter yapraklarımın da hafif sarı renkte (eskitilmiş) olmasını tercih ederim. Bunun gibi: https://i.hizliresim.com/BAV229.jpg
Beni ederdi sanırım. Kampüsün o kocaman olup kendi içinde küçük bir dünya oluşu bambaşka. Benim kampüsüm çok büyük heryer çim sadece öğrenciler dolu. içinde cafesi, spor salonları falan. tadı farklı yani. ben baya rahatsız olurdum
Aa eski okul un neredeydi? manzara mükemmel! Sanayi bölgesinde olduğum için pek bilmiyorum :D Gelişim e gelsem bana bir bakar mısın ya ani saldırganlık var, ablam a dedim de aynı aileden olmuyo muş galiba
Benim okulumda böyle nefes alacak bir yeri yok sıkıcı, bana derslerin sınavların kolaylığı, hocaların insanların temizliği, iyiliği, açısından okulun rahatlığı açısından önerebileceğin okul var mı bildiğin? Geçiş yapacağım da.
kampüste okumadım ama oranın havası bir ayrı oluyor :) turnikelerden geçiyorsun, kimlik okutuyorsun, öğrenci dışında giren çıkan olmuyor, giremeyen meslek liseliler merak ediyor içeride ne oluyor :D
Vallaha ben sütlücede oturuyorum her yanım üniversite var en güzel kompüs nerde? dersen alibeyköydeki bilgi Üniversitesinin kampüsü derim. Girmek için ögrenci olmaya da gerek yok. süper yer birde konser olunca tanıdık bir kaç öğrenci arkadaşın olursa konserlere bedava giriş o yüzden bilgi Üniversitesinin kampüsünü tek geçerim.
Ben Anadolu Üniversitesinin kampüsünü çok kullandım.. Özellikle senin okuduğun okuldan büyük kütüphanesinde... Bu bile bir fark..
Bunun yanında trafik keşmekeşliğinden uzak, kampüs içinde çimlere oturup sohbet muhabbet.. Bir başka güzelliği.. Spor salonu.. Anfi.. Halı sahaları bile 😅
Bir Eskişehir'e bakıyorum bir de Avcılara 😏 Ben 5 ay Parsellerde kaldım zor tuttular beni orda 😄😄
Üniversite havası, kültürü diye bir şey vardır. Kafeler, minik konser alanları, hergün bir grup çalar mesela. Çimlere oturup sohbet edilir. Bazen voleybol oynanır.
Kampüs hayatı iyidir hoştur bence ama İstanbul'da zor artık. bir sabahattin zaim üniverstesinin kampüsü iç içe baya büyük. Gelişim zaten en son üniversitelerden biri. Şu an ticarethane gibi yönetiliyo daha çok yolu var
valla yillarca bogaz manzarali okullarda okudum ama cay kahve disinda pek etkilemedi :) Genelde kizlar seviyo oyle seyleri zaten surekli suslu tipler vardi
Gelişimi iyi bilirim 😊 diğer binanın basketbol sahasının olduğu yerde cimler var ama orası sana uzak kalır.. Bu durum da istememen senin için avantaj 😊
En İyi Cevaplar