Ya da doğruyu söylemek de bir seçenek tabi ki :) “Alarmım çalmadı patron”
Çok önemli bir toplantıya geç kalsanız, ne tür bahaneler uydururdunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Doğruyu söylerdim. 4 tane üniversite öğrencisi, uyanamadıkları için matematik finaline geç kalırlar ve okula gidince hocaya arabalarının lastiğinin patladığını söylerler. Hoca önce inanmaz, ama öğrencilerinin yalvarmalarına dayanamayarak, onları 3 gün sonra sınav yapacağını söyler. Sınav günü gelince hoca, 4 öğrencinin hepsini boş bir salonun ayrı ayrı köşelerine oturtur. Sınav geçme sistemi şöyledir: 100 üzerinden 50 puan alan herkes sınavı geçebilir. Hocanın hazırladığı sınavda ise ön sayfada 10'ar puanlık 4 tane basit matematik sorusu vardır. Bunları kolayca çözerler.
Arka sayfada ise 60 puanlık 1 soru vardır: "Hangi lastik patladı?"
Toplantıya değil ama ise geç kalmıştım bir kere patron sordu hic gelmeseydin diye bende gece gec yattım sabah uyanamadım sizin sorununuz değil biliyorum ama yalan söylemeye gerek duymuyorum dediğimde Sen ne biçim adamsin bari yalan söyle de mazeret olsun dedi Bende yalana gerek yok yalan söyleyerek sizi değil kendimi kandırırım dedim Peki teşekkür ederim dedi çalışmağa devam ettim zaten bir daha gecikmedim ki zaten dakik adamım
bak bu gerçekten başıma geldi ;) anlatıyorum.. Benim yaşadığım yerde yani italya'da çok köpek var, her aileye bir tane düşüyor nerdeyse.. o gün işe bisikletle gidecektim. bir baktım bisiklet tekerleklerinden 'poop' lar yerlere düşüyordu startı aldığımda.. sonra yanımda temizleyecek birşeyde yoktu.. ( artık nasıl bir hayvancıksa ;))))) sonra otobüse atlayıp gittim. Niye geç kaldın sorusuna aynen ne olduysa anlattım, ( fotoğrafladığım için inandılar yoksa inanmadılar başta) ahahah.. eğer palavra sıkmak zorunda kalsam genelde yolda kaza vardı, otoyol kapalıydı vs dıyorum ;))))
@lynn86 Öncelikle İtalya'da yaşıyor olmakla çok şanslı olduğunu söyliyim. Türkiye'de bunu desen "Bisikletle işe mi gelinir?" "Zamanında kalksaydın madem" "Köpekleri belediyeye şikayet edip zehirlettirsenize" "Ben patronum hiç geç kalmışlığım yoktur, 7'de şirketteyim her gün" "2 saat geç kaldın akşam 2 saat geç çıkarsın banane banane" derdi yöneticilerin. Yancı personel ise "Efendim valla ben direk köpek çiftliğinin içinde yaşıyorum ama geç kalmak hiç, biraz sorumluluğu düşük bir arkadaş bu" "Geç geldi ama akşam da hepimizden önce çıkıp gider Berke Bey" "Bir gün köpek bir gün kedi bir gün hamster, bütün aksilikler de bunu buluyo" "Efendim ben de aynı mahalledeyim de ne biliim tek bir köpek karşıma çıkmamıştır 5 yıldır Allah sizi inandırsın" "Tolgasu Bey, bu arkadaş bugün köpek çıktı karşıma diyo yarın ejderha der, hani siz bilirsiniz de" vs. vs. Şanslısınız şanslı, kıskandım sizi😃
yolda otobüs arızalandı aktarma bekledik, telefonumu unutunca geri döndüm, para çekmem gerekiyordu, otobüsü kaçırınca sonrakini bekledim, ya da baktım vakit erken yat kız uydururuz patrona bişey deyip yatınca fazla kaçmış o yüzden gereğinden fazla geciktim de bir seçenek :D
Valla patroncum gönül isterdi ki yine tam vaktinde gelip iki saat toplantı salonunda söylene söylene beklemek isterdim ama insanlık hali işte bu sefer olmadı gerçekten üzgünüm :) Çok sık olmayan bişeyse bahanen neyse söylemen bile gerekmez üzgünüm yeterlidir sıklaşırsa bahaneni söylersin daha da sıklaşırsa bahane uydurmaya başlarsın ;)
Şoförün kafasına Şemsiyeyle vurdular araç şarampole uçtu üç araba ezildi çok yaralı var. Ülkede böyle şeyler olduğu için inanilmasi güç değil. Ama hava yağmurlu değilse şemsiye işe yaramayabilir başka alet edavat söylenebilir sefer tasi vurdular gibi mesela
Gerçekten önemli bir işim varsa tüm gece uyumadan o saati bekleyen bir insanım. Önemli olduğunu düşündüğüm şeylere geç kalmam. Birgün geç kalırsam muhtemelen çok absürt bir olay başıma gelmiş olacaktır.
Gece tel şarja taktım elektrikler gitmiş telefon kapanmis alarm çalmamis kalktım apar topar taksiye bindim taksici yolda fenalasti ona ambulans çağırdım sonra kostur kostur geldim ha bu arada ben çok yoruldum patron..
Tüm aksilikler beni buldu patron derdim arabama bindim arabam bozuldu çalışmadı taksi çağırdım gözümün önünde binmeden taksiye vurdular otobüs e gittim yolda otobüs un tekeri patladı koşarak geldim 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tel no yazıyor du konuştum falan nerde olduğunu söylemedi fiyat 1saat 200 dedi neyse sen nerdesin diye sordum gene söylemedi Sakarya dedim ben oda merkez deymis güya gel falan buluşalım dedik neyse Nasıl tesadüf oluyor şehir anlamadım birilerini çağırıp dövdürtmesin parami alıp ya da polis falan arama kayıtları var bende gerçi Şu an parada yok bende ama buluşayim mi sizce acil
Neden aciklama yapayim ki Gec kaldigim icin ozur dilerim bir daha tekrarlanmiycak derim sorarsa neden diyede klasik seyler kusura bakmayin lutfen der gecerim yerime
Yalana başvurmuyorum bu tip şeylerde. Aramın çalmaması vesaire bir bahane değil daha da gözden düşürür insanı. Direkt söylüyorum uyanamadığımı veya yetişirim diye düşünüp zamanı iyi kullanamadığımı..
Yolda bir kaza oldu sonra kavgaya dönüştü bende taksiye binip geldim çantamı da otobüste unutmuşum haber veremedim kusura bakmayın taksi ücreti de şirkete yazıldı maaşımdan düşersiniz 😇
eger sensiz yapiln toplantinin bir amaci yoksa... seni beklerler... mazeret uydurmana gerek yok. Ama sensiz de yapilsa sorun olmayacak bir toplanti ise... kapiyi yavasca ac ve otur...
Ben genelde geç kaldığımda uydurmam da, o gün gitmek istemiyorsam hastayım yalanını atarım yani. Geç kaldığım zaman ''uyuya kalmışım, duymadım'' diyorum ama o gün gitmiyorsam eğer ''hastayım, gelemem, doktora gidicem'' derim. :D
O gün çok önemli bir toplantıysa sabah 5 te kalkarim ama yine de gecikirim maalesef öyle bir yapim var ya da bir saat öncesinden orada olurum böyle bir insanım ya en gec ya en erken giderim 😟
acik acik söylemek gerekir Alarm calmadi veya Trafige takildim vs ama illa daha farkli birsey olsun dersen baska toplanti vardi veya (is ile ilgili) Telefon uzadi olabilir
ben doğruyu söylerim kesin o toplantı için gece hazırlık yapmışımdır yorgunluktan kalkamamışımdır söylerim direk eğer ezmeye çalışırlarsada orda masaya yumruğumu koyar çıkıar giderim. ezdirmem kendimi
Hiç bir şey olmamış gibi sessizce yerime geçerdim, öyle olması gerekiyormuş gibi. Zaten toplantı önemli ise ve kalabalık ise kimse sen neden geç kaldın diye sormaz
En İyi Cevaplar