İlkokuldayken Bazen Anneniz veya Babanız Okula Geldiğinde Utanır mıydınız?

>Hani bazen öğretmenimizle durumumuzu konuşmak için falan gelirlerdi ya okula.
>Ben utanırdım. Ama yanlış anlaşılmasın, ailemden utanmazdım. Sadece arkadaşlarım, beni ana baba kuzusu sanacaklar diye utanırdım.
>Bir de yaramazlıklarımdan ötürü şikayet üzerine çok gelirlerdi. C: Ne zaman onları biranda karşımda görsem 'gene ne yaptım acaba' diye düşünürdüm.
İlkokuldayken Bazen Anneniz veya Babanız Okula Geldiğinde Utanır mıydınız?
İlkokuldayken Bazen Anneniz veya Babanız Okula Geldiğinde Utanır mıydınız?
Cevapla