Düşük numaralarda gözlük takmak gözü daha fazla bozar mı?

Arkadaşlar birkaç ay önce göz doktoruna gittim. 0.50 miyop astigmat imişim artık her ne haltsa. Gözlük verdi falan taktım bir süre ama bu kadar küçük bir numara için gözlük takmak numarayı büyütür yok işte tembellik oluşur gözlerde falan diyorlar. Öyle günlük hayatımı çokta etkilemiyor aslında gözlerim. Deneyimlerinizden yola çıkarak beni bilgilendirir misiniz? Şimdi ne yapayım ben bunu o kadar çerçeve parası verdim sonuçta kakwmwksjdkf
Düşük numaralarda gözlük takmak gözü daha fazla bozar mı?
Cevapla