Üniversiteyi kazandım kayıt yaptırmadım ek tercih yaparım diye şimdi ikisini de yapamıyorum bir çözüm yolu bilen yok mu?

Bu sene sınava girdim puanım istediğim üniversiteyi tuttu moda tasarım 4 yıllık hemde ama ailem 2yıllık okumam için ısrar edince kayıt yaptırmazsam ek tercih yapar 2yıllığı yazarım diye planlamıştım. Ama şimdi öğrendim ki ilk terhlerden hiç bir okulu kazanmamış olmak gerekiyormuş ek tercih hakkımın olması için. Kayıt tarihim geçtiğinden 4yıllık kazandığım da elimden gitti yok mu bunun bir çaresi vardır lütfen içim yanıyor ya 1 sene gitti boşa ne olur bilen bir fikri olan yazsın bir yere başvuru da mı yok ilk kazandığım yere kayıt yaptırmamın yolu yok mu?
Üniversiteyi kazandım kayıt yaptırmadım ek tercih yaparım diye şimdi ikisini de yapamıyorum bir çözüm yolu bilen yok mu?
Cevapla