Bilgisayar mühendisi için 2.50 ve üzeri ortalama yeterli midir yoksa alt sınır 3.00 mü olmalıdır?

Biri öyle diyor biri böyle diyor kafam karıştı iyice. Ortalamam 2.40 şu an hayır yani ne yapayım okulu mu bırakayım cidden moralimi bozdular.
Bilgisayar mühendisi için 2.50 ve üzeri ortalama yeterli midir yoksa alt sınır 3.00 mü olmalıdır?
Cevapla