ODTÜ mezunu bilgisayar mühendisine 1200TL adil mi?

Merhaba arkadaşlar geçen yıl ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği bölümünden 3.8 ortalama ile mezun oldum. Hâlâ iş bulamadım ve lütfen iş beğenmiyorsun demeyin. Dün başvurduğum şirket 1200TL+yemek teklif etti ve diğer elemanlar işten çıkarsa 2 3 ay sonra 2000TL verebileceklerini söylediler. Şimdiye kadar başvurduğum şirketler arasında en yüksek veren yer asgari ücret teklif etmişti. Türkiyenin en iyi üniversitelerinin birinden derece ile mezun oldum gecemi gündüzüme katıp kendimi geliştirdim ama durum bu. Hiç okumasaydım lise diplomamla işe girseydim şimdi daha yüksek maaş alacaktım. Hayattan umudum kalmadı boşa yaşıyor gibi hissediyorum arkadaşlar. Benim yerimde siz olsanız ne yapardınız 1200 TL'yi kabul edip işi alır mıydınız?
ODTÜ mezunu bilgisayar mühendisine 1200TL adil mi?
Cevapla