Aciktan yazmayi dusunuyorum
Iibf mezunuyum
4 yilliga dgs ile tamamlamak nasil olur?
Iibf mezunuyum
4 yilliga dgs ile tamamlamak nasil olur?
Adalet okuyanlar genelde hep aynı şeyi düşünüyor ama denemekte fayda var
İmkansız olur
Neden
Hmmm dgs ile tamamlayinca aciktan hukuka devam ediyorsun dimi yoksa örgün olmak zorunda mı
Zorluk sebebi ne sence ben iibf de hukuk dersleri de aldim ama o kadar zorlanmadim ama kolaydir bizdekiler en azindan bir aşinalıgım var
En azindan sinavsiz universite hakkimi adaletle yapim 2 sene sonra bide aciktan hukuk icin ygsye girerim belki
Ben daha yeni olmama rağmen böyle diyorum asıl hukuk dersleri 3ten sonra başlıyormuş. Adalet okuyup hukuka geçince ders saydırtma olayı oluyormuş onlardan muhaf oluyormuşsun. Bu tarihte bir kere olmuş sanırım. Ama yeni sisteme göre sıfırdan okursun diyorlar. DGS çok zor özellikle hukukta. Ben de kazanamazsam sen gibi düşünüyordum bana bunu deneyeceğine sınava bir daha hazırlan daha kolay dediler. Yine de sen bilirsin :)
Cevap
4Cevap
Türkiye'de adalet mi var Allah aşkına.
Adaleti saglayaacaaagiiim😂😂
İnş canım yha
Zor bolum 3 senede bitirdim😂😂
Isine yaradi mi😂
Soran oljnca onlisans mezunuyum dion iste 😂😂
Oda kotu 😂 dgs denemedinmi
Ve Şu an bolumle alakali bir istemisin
Yokk denemedim. baya zor oldugu icin gerek duymadim yok degilim. bambaska isler pesindeyim 😉😉
Bence denemelisin bir insan neden ugrasmazki😂
Kendini biliosa ondan gerek duymuodur😂😂
O zaman yanlis bolum secmissin😂
Yapabilirsin matematik ve Türkçen iyiyse
Iyi tabi ki bir iktisatci olarak 😂 de matematik neden 😂
DGS de Matematik net ağırlığı daha fazla
Anladim iyi bakalim meslek konusunda cok kararsizim
Ev hanimligini da düşün iyi meslektir :) Birde sana dışarıdan her ay prim ödeyecek bir koca buldun mu senden iyisi yok
Yok ben almayayım 😂
Zor işler ya
Zoru basarmak guzel jdndndmdm
Zaman kaybı bence
Zamanimizi cok seyle kaybediyoruz bence denemeye deger 🤗
Gerçi açıktan. Peki dene bakalım
Aynen diger turlu zor maalesef
zor çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar