2 yillik adalet bolumu hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Aciktan yazmayi dusunuyorum
Iibf mezunuyum
4 yilliga dgs ile tamamlamak nasil olur?
2 yillik adalet bolumu hakkinda ne dusunuyorsunuz?
Cevapla