Tıp Fakültesini kazanmak için çok mu geç kaldım?

Lisede derslerime pek özen gösteremedim. ailem dağıldı maddi sıkıntı çok çektik. Anca 2 yıllık myo yazabildim. Paramedik okuyorum bu sene biticek. Yaşım 20 olunca mezun olucam.
-Kendimi meslek olarak yetersiz hissediyorum daha iyisini yapabilirdim ama olmadı.
-Şimdi kpss kasıcam atanacağımdan eminim. Kısa dönem askerlik için zaten 4 yıllık fakülte bitirmek şart. Ben saçma sapan 4 yıl okuyacağıma sizce 1-2 adam gibi çalışsam ve devlet memuru olarakta işe gidicem bu arada bayaa bir yorgun olucam. Sizce tıp fakültesi kazanabilirmiyim?
22-23 lü yaşlar tıpa başlamak için çok geçmidir. ?

-Tıp, Diş, Veterinerlik olmazsa okumak istiyorum tekrar.
Sizce başarabilirmiyim. Fen bilimleri temelim 0 Mat hiç yok
Tıp Fakültesini kazanmak için çok mu geç kaldım?
Cevapla