Lisede derslerime pek özen gösteremedim. ailem dağıldı maddi sıkıntı çok çektik. Anca 2 yıllık myo yazabildim. Paramedik okuyorum bu sene biticek. Yaşım 20 olunca mezun olucam.
-Kendimi meslek olarak yetersiz hissediyorum daha iyisini yapabilirdim ama olmadı.
-Şimdi kpss kasıcam atanacağımdan eminim. Kısa dönem askerlik için zaten 4 yıllık fakülte bitirmek şart. Ben saçma sapan 4 yıl okuyacağıma sizce 1-2 adam gibi çalışsam ve devlet memuru olarakta işe gidicem bu arada bayaa bir yorgun olucam. Sizce tıp fakültesi kazanabilirmiyim?
22-23 lü yaşlar tıpa başlamak için çok geçmidir. ?
-Tıp, Diş, Veterinerlik olmazsa okumak istiyorum tekrar.
Sizce başarabilirmiyim. Fen bilimleri temelim 0 Mat hiç yok
-Kendimi meslek olarak yetersiz hissediyorum daha iyisini yapabilirdim ama olmadı.
-Şimdi kpss kasıcam atanacağımdan eminim. Kısa dönem askerlik için zaten 4 yıllık fakülte bitirmek şart. Ben saçma sapan 4 yıl okuyacağıma sizce 1-2 adam gibi çalışsam ve devlet memuru olarakta işe gidicem bu arada bayaa bir yorgun olucam. Sizce tıp fakültesi kazanabilirmiyim?
22-23 lü yaşlar tıpa başlamak için çok geçmidir. ?
-Tıp, Diş, Veterinerlik olmazsa okumak istiyorum tekrar.
Sizce başarabilirmiyim. Fen bilimleri temelim 0 Mat hiç yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar