İstemedigin bolume gitmekmi yoksa kirik obp ile mezuna kalmakmi?

Bu sene kazandigim bolumu hic sevemedim niye yazdin demeyin oldu iste obp nin yarisi gidicek sizce mezuna kalmalimiyim cunku istedigim yer 320 puan ben bu sene 2 ay calisarak 300 yapmistim kalmalimiyim sizce
İstemedigin bolume gitmekmi yoksa kirik obp ile mezuna kalmakmi?
Cevapla