Canınızın hiç ders çalışmak istemediği anda kendinizi derse nasıl odaklıyorsunuz?

Malum ağustostayız, okullar bitti, tatilin de ortasındayız. Ama biliyorsunuz ki 2018 yılında YGS'ye girecekler ve benim gibi üniversitesinin son senesine patır patır ders bırakanlar için ders zamanı bu vakitlerde başlıyor.

Bazen oluyor ya böyle tam oturuyorsunuz derse. Şu arkadaşa mesaj atayım, dizinin şu bölümünü izleyeyim, arayayım da arkadaşla iki dedikodu yapalım... Hooop, dikkat hemen dağıldı. Buna bir çözüm bulmamız gerekiyor. Bendeki tavsiyeleri söyleyecek olursam, YGS'de neredeyse tüm sosyal ilişkilerimi kesmiştim. Nasıl diye sormayın. Valla ben de biliyorum, böyle bir anda asosyallik geldi derse odaklandım. Üniversitede ise sözel bir bölümde okuduğum için ve ben de sayısalcı olduğum için işi biraz renklendirdim ve renkli renkli yapışkanlı kağıtlar, fosforlu kalemlerle o sıkıcı kitaba biraz eğlence kattım. Sizin tavsiyeniz var mı derse odaklanma konusunda?
Canınızın hiç ders çalışmak istemediği anda kendinizi derse nasıl odaklıyorsunuz?
Cevapla