Şimdi arkadaşlar ben kendimi bildim bileli olduğum yerden taşınmayı ve yurtdışına yerleşmeyi istiyorum. Uzun bir dönem bunun için araştırmalar yaptım ama hep aile faktörü buna engel oluyordu. Tek çocuk olduğum için özellikle yurtdışına yalnız başıma yerleşmeme karşıydılar. Bir süre sonra olmuyorsa olmuyordur diye bırakıp pes etmiştim. O dönem mezun olurken işe girmeye odaklandım.
Üzerinden iki yıl geçti ve ciddi bir ilişkim oldu ardından nişanlandık. Konuşmalar sırasında ikimizin de burada kalmak istemediğini ve yurtdışına taşınmak istediğini biliyorduk. Önümüzdeki tek engel bunu ailelerimize söylemekti. Her ikimizin işinden ayrılması riskliydi ve özellikle ailem tek çocuk olduğum için taşınmamızı istemez diye düşünüyorduk. En sonunda ailelere söyledik ve tepkiler beklediğimiz kadar büyük olmadı. Biraz konuşmadan sonra onaylar alındı ve gideceğimiz ülkenin dilini öğrenmek için kursa başladık.
Önümüzdeki tek engel sadece dil öğrenmek. Fakat ben bir türlü kendimi düzenli ders çalışmaya motive edemiyorum. Yani yıllardır beklediğim şeyi sonunda başardım ve önümüzdeki tek engel düzenli zaman ayırarak birkaç ay içerisinde bu dili biraz olsun öğrenmek. Eskiden işe alınmak için hazırlandığım sınava bile sabahtan akşama kadar çalışıyordum. Şimdi ise hayatım boyunca hayalini kurduğum fırsat karşımda ama bir türlü düzenli bir şekilde zaman ayırarak ders çalışmaya kendimi motive edemiyor ve kafamı toparlayamıyorum.
Sınav dönemlerinde bunun gibi benzer durumları yaşadınız mı? Yaşadıysanız nasıl çözdünüz merak ediyorum.
Üzerinden iki yıl geçti ve ciddi bir ilişkim oldu ardından nişanlandık. Konuşmalar sırasında ikimizin de burada kalmak istemediğini ve yurtdışına taşınmak istediğini biliyorduk. Önümüzdeki tek engel bunu ailelerimize söylemekti. Her ikimizin işinden ayrılması riskliydi ve özellikle ailem tek çocuk olduğum için taşınmamızı istemez diye düşünüyorduk. En sonunda ailelere söyledik ve tepkiler beklediğimiz kadar büyük olmadı. Biraz konuşmadan sonra onaylar alındı ve gideceğimiz ülkenin dilini öğrenmek için kursa başladık.
Önümüzdeki tek engel sadece dil öğrenmek. Fakat ben bir türlü kendimi düzenli ders çalışmaya motive edemiyorum. Yani yıllardır beklediğim şeyi sonunda başardım ve önümüzdeki tek engel düzenli zaman ayırarak birkaç ay içerisinde bu dili biraz olsun öğrenmek. Eskiden işe alınmak için hazırlandığım sınava bile sabahtan akşama kadar çalışıyordum. Şimdi ise hayatım boyunca hayalini kurduğum fırsat karşımda ama bir türlü düzenli bir şekilde zaman ayırarak ders çalışmaya kendimi motive edemiyor ve kafamı toparlayamıyorum.
Sınav dönemlerinde bunun gibi benzer durumları yaşadınız mı? Yaşadıysanız nasıl çözdünüz merak ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer