Arkadaşlar mezuna kalmak nasıl bir duygu? İyi mi? Kötü mü?

Arkadaşlar mezuna kalmak nasıl bir duygu? İyi mi? Kötü mü? Meslek lisesi mezunuyum. Mezuna kalan ne yapmalı nasıl çalışmalı? Dershane iyi mi. Çünkü büyük ihtimalle mezuna kalacağım ilk senemden. :( :(
Arkadaşlar mezuna kalmak nasıl bir duygu? İyi mi? Kötü mü?
Cevapla