kullanan var mı kulladısa ne için kullandı
^^^^^^^^^^^^
Kullandım saçları kıvırcık yapmaya yarıyor. Kafanı atıyorsun öne saçlarından irice bir tutamı o aletin içine yerleştirip kafana dayıyorsun açıyorsun fönü sonra 10 saniye bekliyorsun çekiyorsun saçların kıvırcık oluyori
hiç bir şeye
Cevap
3Cevap
Ben kullanıyorum arkadaşım. Saçlarım kıvırcık bununla kurutunca daha iyi bir sonuç alıyorum.Aynı şey dalgalı saçlar içinde geçerli. Kısacası saçtaki bukleleri daha da belirginleştiriyor.
linkten bunun gibi bişi çıkar diye düşünmüştüm bian :)) link
Dalgalı saç yapmak için kullanılır ama % 99,99 kullanıcı kullanma gereksinimi bile duymaz, bilmez kullanmasını
Saçlara dalga veriyor. Düz saçlılar da işe yaramıyor ama kıvırcık veya dalgalı saçlarda bukleleri daha da belirginleştiriyor.
Uzun saçlılar saçlarını kuruturken saçlarını onların arasına alarak kurutur.
Alakası yok :D
Saçlarını kuruturken g*tüne sokarsan kalıcı fön oluyormuş ben öyle duydum.
saçlanı öne atıosun köpüğü basıyosun onla saçı permalı gibi yapıosun
o hassas bölgeler için koltuk altı bikini bölgesi vs.
o bölgeye ne yapıyosun onunla sen! ?
Saçları dalgalı yapmak için normal başlık yerine o kullanılır.
Dalgalı saçlarda kullanılıyor bildiğim kadarıyla
saçları kıvırcık yapmaya yarar.
moralim bozuktu ama güldürdün beni :)
düzgünleştirme..dağınıklığı önleme
kıvırcık ya da hafıf dalgalı yapıyo sacı :)
Hatunların saçlarını kabartmasına.
vigo denir o alete
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar