Üstten ders almak mı ortalama yükseltmek için alttan ders almak mı daha mantıklı?

3. sınıf oldum 4. sınıfta formasyon, bitirme tezi, vizeler, finaller, staj, kpss çalışma derken çok sıkışıcam ve zorlanıcam. Şu an ortalamam da öyle yüksek değil. Sizce üstten ders alip 4. sınıfı biraz rahatlatmalı mıyım yoksa ortalama yükseltmek için alttan ders mi almalıyım?
Üstten ders almak mı ortalama yükseltmek için alttan ders almak mı daha mantıklı?
Cevapla