Alttan dersi olan öğrenci dgs ye girdğin de kazanırsa kayıt yaptırır mı?

Arkadaşlar alttan 4 dersim var dgs ye girdiğim de eğer kazanırsam kayıt yaptıralir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar alttan 4 dersim var dgs ye girdiğim de eğer kazanırsam kayıt yaptıralir miyim?

Alttan dersi olan öğrenci dgs ye girdğin de kazanırsa kayıt yaptırır mı?
Cevapla