Kadıköy anadolu lisesine nakil ettirmeyi düşünüyoruz. Düşüncelerinize ihtiyacım var?

Oğlum köy hizmetlerinde lise 2 öğrencisi şu an. seneye nakil için kadıköy anadoluya geçmek istiyoruz nakil puanıda tutuyor ben pek sıcak bakmadım bu duruma sonuçta oradakı öğrenciler daha deneyimlidir diye düşünüyorum. Sizce oradakilerden geri kalır mı? ama yine de emin olamıyorum. psikolojik olarak etkilenmesini , yorulmasını istemiyorum.9. sınıfta ortalaması 90, 10. sınıfta da 94 sizce orada yapabilir mi?
Kadıköy anadolu lisesine nakil ettirmeyi düşünüyoruz. Düşüncelerinize ihtiyacım var?
Cevapla