Fikrinizi söyleyin lütfen lise son sınıfta okul değiştirmek?

merhaba ben bursaya taşındığımız için 12de sınıf değiştiricem başka takmamıştım ama şimdi korkmaya başladım çok fazla ortamcı değilim bu sene çok ders odaklı olucam ama yine de dışlanırım zorbalık görürüm diye korkuyorum soğuğum kolay samimi olan biri değilim
insanlar diyo ki sene sonu yıllık yazılırken çok dışlanırsın gezi olursa ne yapacaksın falan
çok mu kötü olur fikrinizi belirtin lütfen
Fikrinizi söyleyin lütfen lise son sınıfta okul değiştirmek?
Cevapla