Yurt dışı dil egitimi ve yurt dışı staj sizce bana neler katar? O kadar masraf yapmaya değer mi?

Merhaba. Ben önlisans Lojistik bölümü mezunuyum. Liseyi turizm otelcilik üzerine okudum ve turizm sektöründe daha çok tecrübem var. Kendimi geliştirmek adına yurt dışında dil egitimi için araştırma yapıyordum. çok güzel ve güvenilir bir acenta buldum.25 hafta irlanda da dil egitimi part time çalısma iznide var. Herşey içinde 30 bine maloluyor. Geri dönünce amerika da 1 yıl turizm staji 17 bin tl kadar. Aylık tl ile 9 bin tl civarı maaş aliyorsun. Hem tecrübe hem dil egitimi yani. Sizce bu kadar mesakkate ve masrafa değer mi? Bunları yaparsam güzel yerlere gelebilir miyim?
Yurt dışı dil egitimi ve yurt dışı staj sizce bana neler katar? O kadar masraf yapmaya değer mi?
Cevapla