40 bin tl maaş ve 20 bin tl aylık kira geliri iyi mi sizce?

Babam büyük bir şirketin genel müdürü aylık 40 bin tl maaş alıyo bunun yanı sıra değeri ortalama 500 bin tl eden 10 tane evi var kirada her birinden aylık 2 bin tl kira alıyo toplam 20 bin tl kira geliri var. sizce zenginlikmi bu? bunun dışında farklı gayrimenkullerimizde var oturduğumuz evin değeri 1 milyon tl. arsa var yazlık var bmw ve audi marka araba falanda var. trol değil ciddiyim.
40 bin tl maaş ve 20 bin tl aylık kira geliri iyi mi sizce?
Cevapla