Fizik tedavi rehabilitasyon mu, hemsirelik mi , yoksa ergoterapi (is uğraşı terapisti) mi?

Ben 2 yıllık Fizyoterapi mezunuyum. Bizim 4 Yıllıga tamamlamak icin iki yol var. 1. lisans tamamlama ( diploma puaniyla) 2. DGS puaniyla 4 Yıllığı geçiş. Lisans tamamlamada ergoterapi , sağlık yönetimi , fizik , acıl yardım afet yönetimi var DGS ile geçişte Fizik tedavi rehabilitasyon , hemşirelik var. Sizce hangi yolu seçmeliyim. Lütfen bu bölümlerden birini okuyanlar veya yakınlarından tercih edenler varsa yardimci olsun.😭😭🙏🙏
Fizik tedavi rehabilitasyon mu, hemsirelik mi , yoksa ergoterapi (is uğraşı terapisti) mi?
Cevapla