Her yer psikoloji bölümü dolmuş.
Atamalar az. Yüksek lisans filan o öğrenciler içinde zor olur diye düşünüyorum. #sizce?
Atamalar az. Yüksek lisans filan o öğrenciler içinde zor olur diye düşünüyorum. #sizce?
Psikolojinin ataması çok iyiydi bir aralar. Atamasının azaldığını şu an senden öğreniyorum. Psikoloji ve okul öncesi öğretmenliğini karşılaştırdığında hangisinin ataması daha fazla ise onu seç o zaman.
Okul öncesi zorunluluk ile daha da ön plana çıkacak gibi.
Psikoloji yüksek lisans vs kendini geliştirme yönğndne çok iyi ama öğrenci rakip çok.
Evet, şu son yıllarda psikolojiye büyük ilgi var.
Psikolojii okumalisin bence kendim hemsirelik okuyorum fakat bir arkadasim psikoloji okuyor ve cok memnun bolumunden sayet simdiki aklim olsa psikolojiyi tercih ederim
Ne olarak memnun
Her bolumunde zorluklari var psikolojininde oyle fakat deger bir bolum helekiokul oncesine gore cok cok iyi bir bolum psikoloji okuyan kisiler insan psikolojisi hakkinsa bicok bilgiye sahip oluyor dersleride siradisi bence hiy duymadiklari farkli seyler ogreniyolaar ve bence mezun olduktan sonrasi icinde iyi meslegini iyi icraa ettikten sonra secilen bir psikolog olmussun demektir ve bence insanliga en cok yarari olacak mesleklerden biri heleki cagimiz insanlara bakarak konuscak olursak dunyanin iyi basrili psikologlara ihtiyaci var :)
o yonden dogru ama iş bulma konusunda düşüşte.
Yoksa tabıkı ilgimiçeken bölüm
ben psikoloji tercih ederdim ogretmenlige gore maası daha dolgun diye biliyorum ve psikoloji benim ilgi alanım insanları ıncelemek goruslerini dinlemek tecrube kazanmak daha zevkli geliyor
3000 küsürat alıyor psikologta
iyi yerlere gelirsen daha dolgun maas alırsın onu gectim calısacagın isi seviceksin iş ilgini cekicek psikoloji sadece psikolojik rahatsızlıkları dinleyip cozum bulmak degil nlp derin hipnoz insanların haraketlerini gozlemleme misal o kadar prof insanlar varki adamın yuzune bakıp suclu olup olmadını anlıyor benim ilgimi ceker
Cevap
2Cevap
Bilmiyorum psikoloji okuyorum ve bölümümü seviyorum doğrusu
İznin olursa özelden bölüm hakkında sorular sorabilir miyim
okul oncesi ogretmenlik
Psikoloji
ikiside değil
ne önerirsin
Yeteneğini bilmeden bişey demek yersz olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar