Allah Rızası için yardımcı olur musunuz bir stajdan anlayan arkadaşlar?

Arkadaşlar ben 2 yıllık bir bölüm okuyorum alttan dersim var 1. Sınıfın hem 1. Hemde 2. Döneminden. Vede 2. Sınıfta da stajım var. Ben o dersleri bu sene de veremedim ve okulum uzayacak yani diploma alamicam derslere gitmicem gene ama verene kadar sınavlara gitcem. Simdi ben nasılsa geçemiceğin stajı da seneye versem olurmu bir sorun cıkarmı sınıfta felan mı kalırım kredi felan tutmuyo demişti bizim arkadaşlar stajı yapmayınca. Yani stajı da seneye alttan dersmiş gibi bıraksam Nasıl olur? Kredim yetmediği için komple sınıfta mı kalırım diğer geçtiğim dersleri de tekrar görmek zorunda mı kalırım allah aşkına bir yardımcı olun?
Allah Rızası için yardımcı olur musunuz bir stajdan anlayan arkadaşlar?
Cevapla